Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خانه‌تکانی لاپورتا؛ میراث بارتومئو باید از بین برود

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
عضو شوید
گفته میشود که خوان لاپورتا قرار است دست به تغییرات بزرگی در بارسلونا بزند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه اسپورت ، پس از عزیمت نیمار در سال 2022 با مبلغ 222 میلیون یورو ، بارسلونا پول زیادی از این انتقال به دست آورد که آن را صرف خرید عثمان دمبله ( 105 میلیون یورو به اضافه 40 میلیون متغیر ) کرد.

پس از آن بارسلونا فیلیپ کوتینیو را با مبلغ 120 میلیون یورو به اضافه 40 میلیون متغیر و آنتوان گریزمان را با مبلغ 120 میلیون یورو خریداری کرد. خریدهایی که هیچکدام بازده لازم را برای کاتالان ها نداشتند و هیات مدیره لاپورتا به دنبال فروش آن ها است.

مورد گریزمان و کوتینیو پیچیدگی عثمان دمبله را ندارد ، زیرا دمبله به تازگی مصدوم شده است و در صورت موافقت با تمدید می تواند در بارسلونا بماند. البته یک چیز مشترک برای هر سه گزینه کاهش حقوق آن ها است.

لاپورتا و هیات مدیره او نمی خواهند که همه چیز هیات مدیره بارتومئو را از بین ببرند ، هدف آن ها بقا است. بارسلونا در زمان خودش کوتینیو را با عملکرد درخشان از لیورپول خریداری کرد تا نیازهایش جبران شود ، اما این اتفاق رخ نداد و حقوق فیلیپ بسیار بالا است.

کوتینیو و گریزمان شرایط سخت باشگاه را می دانند و می دانند که تصمیمات از قبل اتخاذ شده است. گریزمان نیم نگاهی به بازگشت به اتلتیکو مادرید باشگاه سابقش دارد و این انتقال دور از ذهن نیست.

کوتینیو بیش تر فصل گذشته را مصدوم بود. او در کوپا آمریکا هم توانایی بازی نداشت و به تازگی در حال انجام مراحل پایانی ریکاوری خود است. خروج او با توجه به مصدومیت و حقوق بالا دشوار است.

شرایط عثمان دمبله مخالف دو بازیکن دیگر است. مصدومیت او جای مانور برای باشگاه نگذاشته است. گزینه فروش عملا مختل شده است و بارسلونا باید از گزینه تمدید با کاهش حقوق استفاده کند.

عثمان 4 ماه مصدوم خواهد بود و پس از آن می تواند حدود دو سوم فصل آینده را زیرنظر کومان سپری کند. اگر او با تمدید موافقت نکند ، لاپورتا هم با او سازش نخواهد کرد و شرایط را برای دمبله دشوار می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала