Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام مهم رییس المپیک جهانی به مردم جاپان

© AFP 2023 / Fabrice CoffriniПрезидент Международного олимпийского комитета Томас Бах
Президент Международного олимпийского комитета Томас Бах - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
توماس باخ رییس کمیته المپیک چهانی، در آستانه آغاز رقابت‌های المپیک توکیو، از مردم جاپان خواست تا از برگزاری این رقابت‌ها نترسند.

به گزارش اسپوتنیک، بازی‌های تابستانی المپیک به روز اول اسد سال جاری آغاز خواهد شد و الی تاریخ 17 همین ماه ادامه خواهد داشت. ورزشکاران کشورهای مختلف برای اشتراک در این رقابت‌ مهم از چند روز به اینسو به چاپان سفر کرده اند تا خود شان را برای این مسابقات آماده سازند.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2021
بحران کرونا؛ رییس کمیتۀ بین‌المللی المپیک در جاپان قرنطینه شد

شیوع ویروس کرونا و مثبت شدن آزمایش برخی از ورزشکاران اما نگرانی شدیدی را میان مردم جاپان ایجاد کرده و آن‌ها نگران موج جدید این ویروس کشنده اند.

رییس المپیک جهانی اما از مردم جاپان خواست تا نگرانی و هراس از برگزاری المپیک نداشته باشند و اجازه دهند این رقابت‌ها به صورت درست آن برگزار گردد.

10 روز مانده به آغاز این رقابت‌ها توماس باخ به مردم جاپان اطمینان داد که آن‌ها تدابیر و اقدامات لازم برای مهار ویروس کرونا را گرفته است.

وی به خبرنگاران در این مورد گفت:" نباید مردم جاپان هراسی از المپیک توکیو داشته باشند، زیرا ما تدابیر و اقدامات لازم برای عدم ارتباط شرکت‌کنندگان با آن‌ها گرفته‌ایم. مردم جاپان باید باور داشته باشند که این بازی‌ها در شرایط امن برگزار خواهند شد. ما حتی برنامه‌هایی را در صورت رشد شیوع ویروس کرونا در جاپان در نظر گرفتیم. وقتی شعله المپیک توکیو روشن شود نظر مردم این کشور درباره این بازی‌ها بهتر خواهد شد. بازی‌ها آغاز خواهند شد و ورزشکاران می‌درخشند. هرچند خیلی ناامیدانه از طرح برگزاری بازی‌های المپیک توکیو بدون حضور تماشاگران حمایت کردیم."

باخ در حالی این پیام را به مردم جاپان داده است که چندی قبل مردم این کشور از دولت خواسته بودند تا مانع برگزاری این رقابت‌ها شوند و میزبان را به کشور دیگر بسپارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала