Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال غیبت جوکوویچ در رقابت‌های المیپک توکیو

© REUTERS / Gonzalo Fuentes Теннисист Новак Джокович из Сербии на теннисном турнире French Open на стадионе Roland Garros в Париже
Теннисист Новак Джокович из Сербии на теннисном турнире French Open на стадионе Roland Garros в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
عضو شوید
نواک جوکوویچ پس از قهرمانی در گرنداسلم ویمبلدون، اظهار داشت که به دلیل محدودیت‌ها در رقابت‌های المپیک، ممکن است از اشتراک در این رقابت‌ها انصراف دهد.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار پایانی تنیس گرنداسلم ویمبلدون 2021، روز گذشته میان نواک جوکوویچ صربستانی و متئو بریتینی برگزار شد که در نهایت مرد شماره یک تنیس جهان با نتیجه 3-1 به برتری رسید و قهرمان فصل 2021 این رقابت‌ها شد.

جوکوویچ که حالا به رکورد فدرر و نادال برابری کرده است، در مورد اهداف آینده و اشتراک در رقابت‌های المپیک پس از پیروزی در ویمبلدون صحبت کرد و اظهار داشت که هنوز تصمیم قطعی برای حضور در رقابت‌های المپیک ندارد و ممکن است به دلیل محدودیت‌های فراوان از اشتراک در این رقابت‌ها انصراف دهد.

وی در این مورد به خبرگزاری چمپیونات روسیه گفت:" برای حضور در المپیک باید فکر کنم. پیش از این رفتن به المپیک در برنامه‌ام بود اما اکنون با توجه به شرایط جدید حضورم در المپیک توکیو پنجاه پنجاه است. محدودیت‌های فراوان وجود دارد و این برایم ناامید کننده است."

جوکوویچ در حالی  از احتمال غیبت خودش در این رقابت‌ها خبر داده است که شانس پیروزی و کسب مدال طلا برای او وجود دارد و می‌تواند به افتخاراتش بیفزاید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала