دستگاه فضائی روسیه مجهز با شعاع لایزر می گردد

© Photo / NASAسفیه فضائی روسیه
سفیه فضائی روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2021
عضو شوید
دفتر طراحی آرسنال با استناد به مطالب موجوده خبر داده است که حالا دستگاه یدک کش "زئوس" فضایی روسیه می تواند تسلیحات لایزری قادر به از کار انداختن ماهواره های دشمن را دریافت کند.

به گزارش اسپوتنیک، اشاره شده است که در سالهای 2018-2019 این سازمان کارهای تحقیقاتی را انجام داده است، هدف از آن روشن کردن احتمال کشش "برای تأثیر رادیو الکترونیکی بر ابزارهای کنترل، شناسایی، ارتباطات و ناوبری با کمک تابش الکترومقناطیسی و انتقال انرژی هدایت شده توسط تابش لیزر بود ".

سیاره زمین از ستیشن بین المللی فضایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
بررسی امنیت کیهان بین روسیه و امریکا

در ماه می، این آژانس با استناد به مطالبی از مرکز تحقیقات کلدیش، گزارش داد که می توان از نیروی طوفان فضایی هستوی زئوس با سیستم پیشرانه کلاس مگاوات در سیستم دافع هوایی روسیه مورد استفاده قرار داد.

در اکتوبر 2020، آندره ایونین، عضو اکادمی فضانوردی Tsiolkovsky روسیه ، گفت که روسیه با ایجاد یک کشش هستوی می تواند در برنامه مهتاب به ایالات متحده برسد.

در سپتامبر همان سال، الكساندر بلوشنكو، مدیر اجرائیه Roskosmos برای برنامه ها و علوم امیدواركننده، گفت كه Roskosmos قصد دارد تا پایان سال جاری قراردادی را امضا كند، كه شامل توسعه نیروی هستوی «Nuclon» می باشد که در سال 2030 به طرف یکی از اقمار سیاره مشتری پرتاب خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала