Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به فکر فسخ قرارداد اما امتیتی می‌خواهد بماند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ساموئل اومتیتی بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training
ساموئل اومتیتی  بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2021
عضو شوید
ساموئل امتیتی مدافع بارسلونا نمی‌خواهد این باشگاه را تا پایان قراردادش ترک کند و حتی پیشنهاد فسخ قراردادش را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ ساموئل امتیتی مدافع بارسلونا دریافت "پیشنهاد باشگاه برای فسخ قراردادش و اخذ نامه آزادی" را رد می‌کند. او می‌خواهد قرارداد خود را ادامه دهد، اگرچه مایل به جدایی‌ست.

بارسلونا تلاش می‌کند تا صورت‌حساب دستمزد تیم اول را کاهش بدهد. چند روز پیش، باشگاه به صورت یک طرفه قرارداد ماتئوس فرناندس را فسخ کرد که فصل گذشته فقط 17 ثانیه بازی کرده بود. اقدام بعدی ارائه نامه آزادی به پیانیچ و امتیتی ​​بود. برای این کار باشگاه نامه‌ای را به هر دو فرستاد و از آنها خواست با خاتمه قرارداد شان موافقت کنند.

باشگاه می‌گوید: "با توجه به شرایط مالی فعلی باشگاه و عدم توانایی نسبت‌های محدودیت حقوق و سایر نسبت‌های مالی ما به بازیکن این اختیار را می‌دهیم كه قرارداد را فسخ كرده و با نامه آزادی برود." این تقریباً همان نامه‌ای بود که باشگاه به پیانیچ و امتیتی ​​ارسال کرده بود. آنها همچنین اظهار داشتند که این وضعیت بحرانی مالی با این بخشنامه بیگانه است. بدیهی است که مسئولیت آن به عهده مدیریت بارتومئو و هیئت مدیره بود و آنها می‌خواستند این موضوع را روشن کنند.

آنچه باشگاه می‌خواست این است که بازیکنان آنچه از قرارداد شان در بارسلونا باقی دارند را ببخشند. و این یک ثروت واقعی است. 3 فصل از پیانیچ و دو فصل از امتیتی ​​باقی مانده است. به عبارت دیگر این باشگاه می‌خواست پیانیچ از سه سالی كه باقی‌مانده حدود 50 میلیون ناخالص و امتیتی ​​را به 35 میلیون بگذارد. بدیهی است كه بازیکنان با این درخواست باشگاه تاییدی نداده‌اند. آنها قرارداد امضا شده دارند و می‌دانند هر کجا که بروند، هیچ کس این مبالغ را پرداخت نخواهد کرد.

امتیتی ​​در حال آماده سازی پاسخ به باشگاه با یک پیام واضح است: "بسیار ممنون بابت این پیشنهاد اما من قراردادم را انجام می‌دهم." کاری که ستاره فرانسوی انجام خواهد داد جستجوی راه حل برای این مشکل است. این بار او قصد ندارد برای ماندن در بارسلونا به از ترکیب دور شود، اما مایل است در پایان تابستان آنجا را ترک کند.

او فرصتی از کومان می‌خواهد تا ارزیابی شود که آیا برای تیم اصلی معتبر است یا خیر. این مدافع در سطح بدنی عالی است و معتقد است که می‌تواند برای بارسلونا مفید باشد. در غیر این صورت به دنبال خروجی خواهد بود که به صورت تکلیف باشد و برای مدیریت ورزشی در حال حاضر کافی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала