Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارسی به دنبال جذب دو ستاره ناراضی آرسنال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آرسنال
تیم فوتبال آرسنال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
باشگاه المپیک مارسی در ادامه خریدهای این فصل خودش تصمیم دارد و ستاره آرسنال را به خدمت بگیرید.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه مارسی به دنبال تغییرات گسترده در ترکیب خودش است و تا حالا چند بازیکن جوان و آینده‌دار را به خدمت گرفته است. خورخه سامپائولی سرمربی آرجانتینی مارسی، در ادامه خریدهایش این بار بالای دو ستاره آرسنال دست مانده است و از مدیران باشگاه خواسته تا این بازیکنان را به خدمت بگیرد.

فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2021
رسمی؛ مهاجم آمریکایی بارسا به مارسی پیوست + عکس

براساس گزارش فابریزیو رومانو، یکی از ستاره‌های مورد نظر سامپائولی، متئو گوندوزی ستاره فرانسوی آرسنال است که جایی در برنامه‌های آرتتا ندارد و فصل گذشته نیز در باشگاه هرتا برلین بازی کرد.

مذاکرات و طرف برای این انتقال در مراحل نهایی قرار دارد و گفته می‌شود که بزودی این معامله نهایی و گوندوزی به جمع بازیکنان مارسی اضافه خواهد شد.

دیگر بازیکن مورد نظر باشگاه مارسی، ویلیام سالیبا مدافع فرانسوی و 20 ساله آرسنال است که او نیز وضعیت مشابه با گوندوزی دارد و فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی در نیس فرانسه بازی کرد.

آرسنال با جدایی هر دو بازیکن مشکلی ندارد و می‌خواهد با فروش این بازیکن هزینه جذب ستاره‌های مورد نظر آرتتا را تامین و بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد.

گفته می‌شود که انتقال هر دو بازیکن تا چند روز دیگر نهایی خواهد شد و سامپائولی می‌خواهد هر دو بازیکن را در پیش فصل در اختیار داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала