Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جالب و جذاب؛ مسی و راموس هم بازی میشوند؟

© AFP 2023 / Curto De La TorreИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником "Реал Мадрида" Серхио Рамосом
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником Реал Мадрида Серхио Рамосом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
عضو شوید
منبع اسپانیایی میگوید، پایتخت نشینان فرانسه پس از پایان قرارداد رسمی مسی با بارسلونا به این فوق ستاره آرژانتینی پیشنهاد داده اند.

 

به گزارش اسپوتینک، طبق ادعای آ اس، پی اس پی پس از تاریخ 30 جون که آخرین روز قرارداد مسی با بارسا بوده و دقیقن زمانی که این ستاره ارزشمند بلوگرنا بازیکن آزاد شده است، برای جذب او وارد عمل شده و به او پیشنهادی را ارائه داده است.

آ اس از جزئیات این پیشنهاد چیزی نگفته، اما گفته این پیشنهاد به مسی و پدرش رسیده و میتواند برای بارسا یک خطر به حساب بیاید، زیرا ثروت رئیس قطری پاریسی ها میتواند مسی را برای رفتن به پایتخت فرانسه وسوسه کند.

مخصوصا اینکه پی اس جی با چند خرید خوب در حال ساخت یک تیم فوق العاده رقابتی برای فصل بعدی است.

پی اس جی با جذب واینالدوم از لیورپول و همچنین خریدهای دیگری همانند اشرف حکیمی، جانلوئیجی دوناروما و سرخیو راموس که به زودی تایید خواهد شد، میتواند با جذب مسی یک تیم فوق العاده پر ستاره و خطرناک در فصل بعد با حضور ستاره دیگر مثل نیمار باشد که بدون شک برای فتح تمام جام ها مدعی خواهد بود.

لیونل مسی که برای اولین بار در 17 سال گذشته بدون تیم است، در حال حاضر تمرکزش را روی رقابت های کوپا آمریکا با تیم ملی کشورش گذاشته، ولی البته پدرس خورخه که مدیریت برنامه های او را انجام میدهد، وضعیت ستاره بارسا برای ماندن و یا رفتن را مدیریت و بررسی میکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала