Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش باشگاه یوونتوس به جدایی رونالدو

© REUTERS / MASSIMO PINCAJuventus
Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2021
عضو شوید
مدیر ورزشی یوونتوس اصرار دارد که کریستیانو رونالدو "هیچ نشانه‌ای" از این‌که می‌خواهد از یوونتوس می‌رود نشان نداده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در هفته‌های هخیر خبرهایی زیادی در مورد جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس منتشر شده اما اکنون به نظر می‌رسد که با وجود حدس و گمان‌ها، رونالدو قصد ماندن دارد و چروبینی انتظار دارد فوق ستاره‌ی پزتگالی پس از تعطیلات به یووه برگردد.

فدریکو چروبینی مدیر ورزشی یووه امروز در نشست خبری گفت: "هیچ نشانه‌ای از رونالدو در مورد جدایی احتمالی وجود ندارد. بسیار خوشحالیم که رونالدو به محض پایان تعطیلات به تیم ملحق می‌شود."

رونالدو تنها یک سال دیگر از قراردادش در ورزشگاه آلیانز مانده و ادعاهایی مطرح است که منچستر یونایتد و پاری‌سن‌جرمن علاقمند هستند او را در این پنجره به خدمت بگیرند.

اما چروبینی وقتی دوباره از وی در این باره پرسیده شد، افزود: "من توپ بلوری ندارم، اما در حال حاضر هیچ نشانه‌ای در مورد انتقال احتمالی وجود ندارد."

نشریه ایتالیایی توتواسپورت ادعا کرده که رونالدو در روزهای آینده پس از حذف پرتگال از یورو 2020 در مرحله یک شانزدهم نهایی، درباره آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت.

او که پیش از این با یوونتوس قهرمانی در سری آ را از دست داده بود، این‌بار ناكامی در بازی‌های ملی سبب شده تا وی گزینه‌های‌ش را به بررسی بگیرد.

توتو اسپورت مدعی‌ست که خروج وی به سمت پاریس محتمل‌تر است، اگرچه هیچ تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است.

البته تیتر درشت روزنامه توتواسپورت برای سه‌شنبه در مورد علاقه مالک پی‌اس‌جی و مکس آلگری اشاره کرده بود، این علاقه ادعایی تعجب آور نیست زیرا رونالدو هنوز هم یکی از پرکارترین گلزنان جهان است زیرا اکنون یورو نیز همین میزان را نشان می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала