Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی از امشب هیچ تعهدی به بارسا ندارد؛ لاپورتا تا هنوز هیچ اقدامی برای حفظ لئو نکرده است!

© REUTERS / ALBERT GEAРональд Куман и Лионель Месси
Рональд Куман и Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
عضو شوید
ساعت 12 امشب، به طور رسمی قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا به پایان می رسد و مسی تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود که می تواند بدون اجازه بارسلونا با هر باشگاهی مذاکره کرده و به آن بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، در این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون قرارداد مسی و تمدید آن زده شده است و حتی امروز هم خوان لاپورتا در واکنش به این قضیه دعوت به آرامش کرده بود و گفته بود:"آرام باشید و صبر کنید!"

اکنون به نظر می رسد که تمدید قرارداد لیونل مسی اگر قرار است که اتفاق بیفتد، حداقل امروز اتفاق نخواهد افتاد چرا که رسانه اسپانیایی کوپه ادعا کرده است که خبری مبنی بر تمدید شدن قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا امروز منتشر نخواهد شد و بدین ترتیب به نظر می رسد که لیونل مسی تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود اگر بخواهد با بارسلونا تمدید کند، در آن صورت یک قرارداد کاملا جدید خواهد بست.

در هر صورت تا ساعاتی دیگر مسی تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود و باید دید که چه تصمیمی در این باره در سر دارد. مسی فعلا به همراه تیم ملی  آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا حضور دارد و به نظر می رسد که تمرکزش را روی این رقابت ها گذاشته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала