Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنیس؛ سرنا ویلیامز به المپیک نمی‌رود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سرنا ویلیامز ستاره تنیس آمریکا France Tennis French Open
سرنا ویلیامز ستاره تنیس آمریکا  France Tennis French Open - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
عضو شوید
سرناویلیامز رکورد دار تنیس بانوان در آستانه شروع ویمبلدون، اعلام رده که نمی‌خواهد به المپیک توکیو برود.

به گزارش اسپوتنیک؛ در آستانه شروع مسابقات ویمبلدون، سرنا ویلیامز اعلام کرد که در المپیک توکیو شرکت نخواهد کرد. این تنیسور آمریکایی "دلایل زیادی" را ذکر کرد، در حالی که حاضر به بیان بیشتر آن نیست.

این بازی‌ها که از 23 جولای تا 8 آگست انجام می‌شود، ستاره 29 ساله و قهرمان انفرادی المپیک 2012 در لندن می‌گوید: "به هر حال من در لیست المپیک نیستم ... و اگر آنجا باشم، نمی‌روم."

وی برای توضیح بیشتر گفت:

"دلایل زیادی وجود دارد که باعث شد من تصمیمم را درباره المپیک بگیرم. امروز نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. شاید زمانی دیگر. متاسفم."

در مورد این‌که آیا او بازی‌ها را از دست نخواهد داد جایی‌که او همچنین موفق به کسب سه مدال طلای دونفره همراه با خواهرش ونوس شد (2000، 2008، 2012)، او همچنان طفره را رفت و گفت:

"من به آن فکر نمی‌کردم. در گذشته، اوقات شگفت انگیزی را در المپیک داشتم. اما واقعاً به آن فکر نکردم و ادامه می‌دهم تا به آن فکر نکنم."

تنیسور آمریکایی که در سپتامبر 40 ساله خواهد شد، در ویمبلدون سعی‌خواهد کرد یک عنوان 24 گرند اسلم را بدست آورد که به او امکان می‌دهد با سابقه مارگارت کورت برابری نماید. از نظر آمریکایی، با غیبت سیمونا هالپ و نائومی اوزاکا، تصویر کمی بازتر به نظر می‌رسد. از زمان آخرین قهرمانی بزرگ‌ سرنا در استرالیا در سال 2017، او چهار بار در فینال، در ویمبلدون 2018 و 2019 و در تنیس آزاد آمریکا 208 و 2019 ناکام مانده است. در ماه می وی در مرحله حذفی رولاند گاروس توسط الینا ری‌باکینا با نتایج 6-3 و 7-5 شکست خورد و حذف شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала