ترامپ: جو بایدن فاجعه است/ امریکا را پس می‌گیریم

© REUTERS / Shannon Stapletonترامپ: جو بایدن فاجعه است/ امریکا را پس می‌گیریم
ترامپ: جو بایدن فاجعه است/ امریکا را پس می‌گیریم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین امریکا در اولین گردهمایی پس از ترک کاخ سفید، با انتقاد از سیاست های دولت جدید واشنگتن، بار دیگر ادعاها درباره تقلب انتخاباتی و لزوم تسلط جمهوریخواهان بر کنگره را تکرار کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین امریکا، پس از ترک کاخ سفید در اولین گردهمایی که پس از ترک کاخ سفید داشت، از حضور در جمع هوادارانش در ایالت «اوهایو» به عنوان فرصتی برای انتقاد از جو بایدن، رئیس جمهور فعلی این کشور استفاده کرد و وی را «فاجعه» خواند.

ترامپ که فعالیت هایش در شبکه های اجتماعی بسیار محدود شده و اجازه دسترسی به پلتفرم های مختلف در فضای مجازی علی الخصوص توییتر را ندارد گفت: «جو بایدن کشور ما را جلوی چشمان ما نابود می‌کند».

ترامپ: روسیه در حال تحقیر امریکا در عرصه بین‌المللی است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2021
ترامپ: روسیه در حال تحقیر امریکا در عرصه بین‌المللی است

ترامپ با انتقاد از سیاست های مهاجرتی بایدن گفت: «میلیون ها نفر در حال ورود به کشورما هستند. ما واقعا نمی دانیم آنها که هستند. جو بایدن دقیقا (در قبال مسئله مهاجران) برعکس آنچه ما کردیم را انجام می دهد».

وی همچنین با تکرار ادعای تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در امریکا گفت که: «در انتخابات 2020 دستکاری و تقلب صورت گرفت. پیروز آن انتخابات با اختلاف زیاد آرا ما بودیم».

ترامپ علیرغم اینکه مردم حاضر در این گردهمایی در حالی که یکصدا فریاد می زدند «ترامپ پیروز شد» و «چهار سال دیگر»، حمایت از نامزدی او در انتخابات 2024 را نشان دادند؛ اشاره مستقیمی به تصمیم اش برای آینده نکرد.

وی در عین حال افزود: «ممکن است که ما مجبور شویم برای سومین بار نیز برنده باشیم. این ممکن است».

ترامپ که برای حمایت از نامزد جمهوری خواه در انتخابات میان دوره ای سال 2022 در کنگره در این گردهمایی حضور داشت با اشاره به اینکه هم اکنون اکثریت سنا و مجلس نمایندگان این کشور را دموکرات ها با اختلافی بسیار ناچیز تشکیل می دهند؛ افزود: «ما مجلس نمایندگان را پس می گیریم. ما سنا را پس می گیریم و ما (در نهایت) امریکا را پس می گیریم و این کار را به زودی انجام خواهیم داد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала