Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد سه تیم مطرح ایتالیایی به دروازه‌بان بارسلونا

© REUTERS / Pablo MoranoФутболист Рикард Пуч во время матча между командами Барселона и Эльче
Футболист Рикард Пуч во время матча между командами Барселона и Эльче - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
سه باشگاه مطرح ایتالیایی خواهان جذب نوربرتو مورارا نتو دروازه‌بان برازیلی و دوم بارسلونا اند و پیشنهاد خود را به بلوگرانا ارائه داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، نتو دو فصل قبل از والنسیا به بارسلونا آمد ولی با درخشش همیشگی تراشتگن تنها در رقابت‌های کوپا دلری شانس حضور در درون دروازه بارسا را پیدا کرد و در بازی‌های معدودی برای بلوگرانا به میدان رفت.

نتو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2021
ورزش
اورتون به دنبال جذب دروازه‌بان دوم بارسا

سنگربان سابق یوونتوس و فیورنتینا تنها روی نیمکت بارسلونا نشسته است و به همین دلیل از حضور در این باشگاه خسته شده و از تیم های زیادی پیشنهاد دارد.

این بازیکن از سه باشگاه مطرح ایتالیایی پیشنهاد دریافت کرده است و احتمال جدایی او در تابستان متصور است. باشگاه‌های اینترمیلان، آث میلان و یوونتوس خواهان جذب این دروازه‌بان جوان اند و تلاش دارند تا با قانع ساختن سران بارسا، این بازیکن را از خود سازند.

جولیانو برتولوچی، مدیر برنامه‎های نتو این هفته به بارسلونا سفر خواهد کرد تا در مورد آینده موکلش صحبت کند و به یکی از سه پیشنهاد باشگاه‌های ایتالیایی پاسخ مثبت دهد.

نتو از اورتون نیز در هفته‌های آخر پیشنهاد داشت اما مذاکرت بارسا با این باشگاه به خوبی پیش نرفت و تافی‌ها از جذب نتو منصرف شدند.

گفته می‌شود که بارسلونا با جدایی این بازیکن مشکلی نخواهد داشت زیرا لاپورتا به اینیاکی پنیا و آرنائو تناس دروازه‌بان‌های تیم B، اعتماد دارد و در فصل جدید به آن‌ها فرصت حضور در تیم اصلی را خواهد داد.

این در حالی‌ست که در چند روز آخر شایعه بازگشت جوردی ماسیپ که محصول آکادمی لاماسیا است و در حال حاضر برای باشگاه وایادولید توپ می‌زند، شنیده می‌شود و ممکن است ماسیپ جانشین نتو شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала