Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد در دو راهی خوشبینی و خطر

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد بازیکن تیم ملی بلجیم در مقابل دانمارک Футбол. ЧЕ-2020. Матч Дания - Бельгия
ادن هازارد بازیکن تیم ملی بلجیم در مقابل دانمارک   Футбол. ЧЕ-2020. Матч Дания - Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2021
عضو شوید
ادن هازارد در آخرین بازی تیم ملی بلجیم، 90 دقیقه کامل بازی کرد و حالا در دو راهی قرار گرفته که به وضعیت خودش خوشبین باشد یا از خطر مصدومیت نگران باشد.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد مهاجم 30 ساله رئال مادرید و بلجیم، آخرین بار در 23 نوامبر سال 2019، و در دیدار برابر رئال سوسیداد، 90 دقیقه کامل برای کهکشانی‌ها بازی کرد و پس از آن به دلیل مصدومیت‌های متوالی نتوانست به صورت کامل برای تیم ملی و باشگاهش بازی کند.

Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
اعتراف تلخ هازارد: نمی‌توانم 90 دقیقه کامل بازی کنم!

این بازیکن اما پس از یک سال و نیم در آخرین بازی دور گروهی یورو برابر فنلند به صورت کامل بازی کرد تا نشان دهد که با روزهای اوج خودش زیاد فاصله ندارد.

هازارد اما با این وجود در دو راهی خوشبینی و خطر قرار دارد و  در مورد شرایط خودش هنوز نگران است.

او این موضوع را در نشست خبری قبل از مصاف با پرتگال مطرح کرد و اظهار داشت که هنوز نگرانی مصدومیت مجدد او را اذیت می‌کند و از پیشرفت خودش خوشحال نیز است.

هازارد گفت:" من نمی دانم مچ پای من دوباره به شکل سابق خواهد بود یا خیر. من سه بار مچ پایم را شکستم. من می‌دانم که اگر در فرم باشم، می توانم خودم را در زمین ثابت کنم، این همان چیزی است که اکنون روی آن کار می کنم. اما هنوز نگران و خوشبینی با هم در وجود است."

هازارد قرار است یکشنبه شب در دیدار برابر پرتگال تیم ملی کشورش(بلجیم) را در برابر رونالدو و یارانش رهبری کند و باید برای پیروزی و صعود تیم ملی کشور بهترین نمایش خودش را ارائه دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала