مذاکرات در مورد سوریه در قزاقستان

© Sputnik / Alexander Yuriev شهر آستانه
 شهر آستانه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2021
عضو شوید
وزارت امور خارجه قزاقستان تاریخ مذاکرات درباره سوریه را در "قالب آستانه" مشخص کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه قزاقستان تصریح کرد که مذاکرات درباره سوریه در "قالب آستانه" 7 تا 8 ژوئیه برگزار می شود.

سرویس مطبوعاتی وزارت امور خارجه قزاقستان گفت، دور بعدی مذاکرات در مورد حل و فصل سوریه در "قالب آستانه" 7 تا 8 جولای در نور سلطان دایر می گردد.

نور سلطان نظربایف رئیس جمهور قزاقستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2017
قزاقستان از حل صلح آمیز بحران سوریه حمایت می کند

در بیانیه وب سایت وزارت امور خارجه جمهوری آمده است: "از تاریخ 7 تا 8 جولای 2021 ، شانزدهمین اجلاس بین المللی سطح بالا در مورد سوریه در قالب آستانه در نور سلطان برگزار می شود.

به گفته این وزارت خارجه قزاقستان، در روز اول مذاکرات، مشورت دو جانبه و سه جانبه کشورهای ضامن، مذاکره با طرف های سوریه، تماس با هیئت های طرف های ناظر انتظار می رود. روز دوم - ادامه مشاورت ها و جلسه عموم برگزار می شود.

در بیانیه یی ی وب سایت وزارت خارجه این کشور آمده است: « این دستورالعمل شامل موارد زیر است: وضعیت زمینی سوریه ، از جمله اقتصادی-اجتماعی و حفظ الصحه-اپیدمیولوژیی ، کمک های بشردوستانه بین المللی به سوریه، چشم انداز از سرگیری کار کمیته قانون اساسی سوریه در ژینو، همچنین اقدامات ایجاد اعتماد به نفس، از جمله تبادله زندانیان  آزادی گروگان ها و جستجوی مفقود شدگان، "-

"در حاشیه شانزدهمین نشست در قالب آستانه ، برنامه ریزی شده است که جلسه بعدی کارگروه افراد بازداشت شده به زور با مشارکت کشورهای ضامن و کارشناسان سازمان ملل و کمیته بین المللی صلیب سرخ (کمیته بین المللی صلیب سرخ - )".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала