Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یورو 2020؛ صدرنشینی سویدن در شب پیروزی پر گل لاروخا با حذف لوا و یارانش

© REUTERS / Jose Manuel VidalМатч между сборными Словакии и Испании на Евро-2020 в Севилье
Матч между сборными Словакии и Испании на Евро-2020 в Севилье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
عضو شوید
تیم ملی فوتبال اسپانیا با نتیجه پر گل پنج بر صفر حریفش اسلواکیاا را از سد راه برداشت و به مرحله بعدی صعود کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اسپانیا و سویدن موفق شدند با پیروزی بر حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند. 

در ادامه دور سوم مرحله گروهی یورو 2020، امشب دو دیدار همزمان در گروه E برگزار شد. در حساس‌ترین دیدار اسپانیا در ورزشگاه دلا کارتویا به مصاف اسلواکیا رفت و سویدن و لهستان در ورزشگاه گازپروم سن پترزبرگ با هم دیدار کردند. 

شاگردان لوئیز انریکه در دیدار برابر اسلواکیا، نیاز مبرمی به پیروزی و کسب سه امتیاز داشتند. پیش از این دیدار لاروخا با دو امتیاز از دو بازی، در رده سوم جای داشت.

اسلواکیا نیز با سه امتیاز در رتبه دوم بود. در نیمه اول اسپانیا بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه دهم، صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما آلوارو موراتا نتوانست توپ را وارد دروازه کرد. فشار اسپانیا ادامه داشت و در دقیقه سی مارتین دوبراوکا گلر اسلواکیا به اشتباه دروازه خودی را گشود.

این پایان کار در نیمه اول نبود و آیمریک لاپورت موفق شد گل دوم اسپانیا را درست پیش از سوت پایان نیمه اول به ثمر برساند. لاروخا در نیمه دوم نیز تهاجمی کار کرد و در دقیقه 56، پابلو سارابیا اختلاف را به سه گل افزایش داد.

در دقایق 67 و 71 نیز فران تورس و کوچکا (گل به خودی) گل‌های چهارم و پنجم اسپانیا را به ثمر رساندند تا در نهایت شاگردان انریکه با نتیجه 5-0 اسلواکیا را تحقیر کنند. 

در دیگر دیدار این گروه، سویدن خیلی سریع در دقیقه دو به وسیله امیل فورسبرگ به گل اول دست پیدا کرد. در دقیقه 59 امیل فورسبرگ گل دوم خودش و تیم ملی کشورش را به ثمر رساند. اما روبرت لواندوفسکی دو دقیقه پس از این گل، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

در دقیقه 84 روبرت لواندوفسکی همچون امیل فورسبرگ دو گله شد، اما این پایان کار نبود و سویدن در دقیقه 90+4 ویکتور کلیسون به گل سوم و پیروزی دست یافت تا سویدن هفت امتیازی شود و در صدر جدول قرار بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала