Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تور پیش فصلِ تمام لندنی؛ تقابل چلسی، آرسنال و تاتنهام در بازی‌های دوستانه + عکس

© AFP 2023 / Daniel Leal-OlivasCheslea supporters wave flags in the crowd ahead of the English FA Community Shield football match between Arsenal and Chelsea at Wembley Stadium
Cheslea supporters wave flags in the crowd ahead of the English FA Community Shield football match between Arsenal and Chelsea at Wembley Stadium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
عضو شوید
تیم‌های لندنی چلسی، آرسنال و تاتنهام، در بازی‌های پیش فصل برابر هم دیگر قرار خواهند گرفت تا برای فصل جدید آماده شوند.

به گزارش اسپوتنیک، تورهای پیش فصل به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای تیم‌های مطرح فوتبال امکان پذیر نیست و تیم‌ها باید در کشورهای خود شان بازی‌های پیش فصل را برگزار و برای فصل جدید خود شان را آماده سازند.

در همین حال سه غول لندن، چلسی، آرسنال و تاتنهام، تصمیم دارند تا یک تور داخلی در پایتخت انگلستان برگزار و در بازی‌های پیش فصل برابر هم دیگر قرار گیرند تا برای فصل جدید آماده شوند.

این دیدارها با حضور هواداران برگزار و عاید آن به یک موسسه خیریه سپرده خواهد شد تا در بخش بهداشت روان آن را هزیئه کنند.

آرسنال در اولین بازی این مجموعه به تاریخ 3 آگست ساعت 3 بعد از ظهر میزبان چلسی در امارات است.

پس از آن چلسی 4 اگست، ساعت 7:45 بعد از ظهر میزبان تاتنهام در استمفوردبریج است قبل از اینکه اسپرز ساعت 8 بعد از ظهر به تاریخ 8 آگست برای تکمیل برنامه به آرسنال سفر خواهد کرد.

گفته می‌شود که دولت بریتانیا، مجوز حضور 75 درصدی هواداران را داده است و هواداران با خیال راحت می‌توانند بازی‌های تیم‌های شان را از نزدیک تماشا کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала