Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در پاریس؛ امباپه خواستار جدایی از پی‌اس‌جی شده است

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
عضو شوید
دانیل ریولو روزنامه نگار فرانسوی، مدعی است که کلیان امباپه قرارادادش را تمدید نخواهد کرد و به دنبال جدایی از پی‌اس‌جی است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه تا تابستان 2022 با پی‌اس‌جی قرارداد دارد و این یعنی تابستان آینده آخرین فرصت این تیم برای فروش ستاره خود پیش از خطر جدایی او به عنوان بازیکن آزاد خواهد بود.

 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
رئال در کمین امباپه؛ مهاجم فرانسوی باید اعلام جدایی کند

باشگاه رئال مادرید که رویای کودکی ستاره فرانسوی محسوب می‌شود به دنبال جذب این بازیکن است و همین موضوع سبب شده تا وی در مذاکرات با پاریسن‌جرمن سختگیرانه رفتار کند..

این بازیکن خواهان جدایی است و به هیچ صورت قصد ندارد تا قراداد خودش را با این باشگاه تمدید کند و امروز در پاریس‌‎ ادعاهایی مبنی به درخواست رسمی برای جدایی از سوی این بازیکن مطرح شد.

این موضوع را دنیل ریولو خبرنگار فرانسوی در رادیو مونته کارلو اعلام کرده و مدعی است که امباپه رسما خواستار جدایی از پی‌اس‌جی داشته است.

ریولو در برنامه «افتر فوت» بیان کرد:" می‌دانم که امباپه خواستار جدایی شده است اما مشکل است چرا که در ابتدا باید باشگاهی پیدا شود که پول خرید او را بپردازد اما حقیقت این است که نمی‌خواهد بماند. اگر در این تابستان جدا نشود، در تابستان بعدی بازیکن آزاد خواهد شد. به همین خاطر مدیران در دوحه نمی‌خواهند به حرف‌هایش گوش دهند. اگر امباپه رسما بگوید که می خواهد برود، به معنی این است که به دنبال باشگاه می گردد و پی اس جی باید به دنبال جانشینش باشد. اما در حال حاضر همه می دانند که امباپه نمی‌خواهد در پی اس جی بماند."

امباپه در حالی خواهان جدایی است که قبل از این الخلیفی رییس باشگاه پاریسن‌جرمن اعلام کرده بود که صد در صد در این باشگاه خواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала