Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا: "دوست دارم مسی هرچه زودتر به ما بله بگوید"

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا همچنان مطمئن است که لیونل مسی تمایل دارد در بارسلونا بماند و قرارداد جدید را با این تیم امضا خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ روزنامه کاتالونیایی "لا وانگواردیا" امروز یکشنبه مصاحبه‌ای از خوان لاپورتا رئیس بارسلونا منتشر کرد که در آن وی آخرین اطلاعات در مورد لیونل مسی (که قراردادش در 30 جون به پایان می‌رسد) ارائه داد.

لاپورتا در این مصاحبه گفت: "دوست دارم مسی هرچه زودتر به ما بله بگوید. او از هر نظر به ما کمک می‌کند."

لاپورتا همچنان مطمئن است که ستاره 33 ساله در بارسلونا ادامه خواهد داد، به خصوص اکنون که این باشگاه سرخیو آگوئرو را به خدمت گرفته است. رئیس کاتالان‌ها همچنین در حال متقاعد کردن آگوئرو است که با مسی در اردوی تیم ملی آرجانتین در کوپا حضور دارند، تا اگوئرو نقش خود را بازی کند، لاپورتا اذعان كرد: "آگوئرو در حال كمك است. او هر روز به او می‌گوید كه بماند. باشگاه هر روز در میان با [مسی] در ارتباط است."

رئیس بارسلونا همچنین از صحبت‌های مسی در جریان مصاحبه‌اش قدردانی کرد و ادعا نمود که کاپیتان می‌خواهد در این باشگاه بماند. وی به "لا وانگواردیا" گفت: "او هیجان زده است و من از او سپاسگزارم برای آرزویی كه برای ماندن نشان داده است."

لاپورتا می‌گوید بارسلونا خریدهای بیشتری انجام خواهد داد. وی در مصاحبه‌اش همچنین به چندین موضوع دیگر نیز اشاره کرد و نشان داد که بارسلونا قصد دارد "سه مورد از چهار خرید دیگر" را در تابستان انجام دهد (مصاحبه قبل از رسمی شدن قرارداد با ممفیس دپای در روز شنبه انجام شد)، او اعتراف کرد که وضع مالی این باشگاه "بدتر از آن چیزی بود که انتظار داشت" وقتی در ماه مارچ مسئولیت این کار را به جای رئیس سابق باشگاه خوزه بارتومئو، به دست گرفت.

یک مسئله از سوپرلیگ مطرح شد که لاپورتا با تکرار نظرات همتای خود فلورنتینو پرز در رئال مادرید، گفت: "اگر ما می‌خواهیم فوتبال جذاب‌تر و پایدارتر باشد، باید از این طریق شرط ببندیم." لاپورتا فاش کرد که بین حقوق و بازپرداخت بدهی‌ها، بارسا در حال حاضر هزینه‌های زیادی دارد. در مجموع 650 میلیون یورو در سال با بدهی کلی بالغ بر 1.2 میلیارد یورو می‌شود.

لاپورتا همچنین در مورد عضویت جوردی کرایف بازیکن سابق هلندی پسر اسطوره باشگاه یوهان کرایف به عنوان مشاور ورزشی صحبت کرد و گفت: "جوردی جوردی شده است و پسر یوهان نیست. او دوست رونالد [كومان] است و به همان زبان صحبت می‌كند."

در مورد سوالات پیرامون تصمیم وی برای تعیین خواهرش "مایته" به عنوان رئیس جدید بخش ورود و تنوع باشگاه، لاپورتا اصرار داشت که او فرد مناسبی برای این کار است: "خواهرم بیش از شرایط لازم برای کار در بارسا است. من می‌خواهم قابل اعتماد و شجاع باشم مردم."

رئیس بارسلونا همچنین در مورد ریکی پوئیک محصول آکادمی که به نظر او آینده طولانی در این باشگاه خواهد داشت، با وجود کمبود زمان بازی زیر نظر کومان گفت. "برای من، او یک بازیکن فوق العاده با کیفیت، استراتژیک برای باشگاه به دلیل شیوه بازی و درکش از بازی و فلسفه باشگاه است (...) بگذارید او برای کسب جایگاه خود در گروه باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала