روسیه در پاسخ به یورش های موشکی «دست مرده» را به امریکا یادآوری كرد

© Photo / Unknown photographer of the Ministry of Defence of USSRروسیه در پاسخ به یورش های موشکی «دست مرده» را به امریکا یادآوری كرد
روسیه در پاسخ به یورش های موشکی «دست مرده» را به امریکا یادآوری كرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
عضو شوید
روسیه دارای جنگ افزارهای است، که می تواند در صورت یورش یایورش های موشکی مقابله به مثل با ایالات متحده امریکا کند. 
روسیه «قاتل» تانک های پیشرفته امریکایی М1 Abrams را ساخته است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2021
روسیه «قاتل» تانک های پیشرفته امریکایی М1 Abrams را ساخته است

به گزارش اسپوتنیک، ویکتور بارانتس سرهنگ بازنشسته روسی گفت: روسیه جنگ افزارهای واقعی در اختیار دارد، که می تواند در صورت یورش یا یورش های موشکی مقابله به مثل با ایالات متحده کند.

بارانتس همچنان درباره ویدیوی ارتش امریکا به خاطر بکار گیری از سیستم موشک پرتاب چندگانه HIMARS اظهار نظر کرد. وی این ویدئو را "بازی های رایانه ای" خواند و با یادآوری اینکه هنوز نتیجه کمیسیون کنگره امریکا و پنتاگون را دریافت نکرده است، کارایی سیستم را زیر پرسش برد. ویدئویی که توسط ارتش ایالات متحده در یوتیوب منتشر شده سناریوهای احتمالی استفاده از موشک Precision Strike موشک (PrSM) را برای یورش به رزمناو روسی پروژه 1164 اتلانت و سیستم موشکی دفاع هوایی اس-400 را نشان می دهد.
وی یادآور شد، که روسیه سلاح واقعی دارد که مسکو می تواند در پاسخ از آن استفاده کند. به عنوان نمونه، وی مجتمع کنترل اتوماتیک « پریمتیر» را برای یک حمله هسته ای تلافی جویانه گسترده، که ایالات متحده آن را دست مرده می نامد، ذکر کرد. بارانتس توضیح داد: "این سیستم در صورتی ایجاد شده است كه امریكایی ها با یك ضربه ناگهانی به ما حمله كنند و در این زمان مسكو، سن پترزبورگ ، وزارت دفاع روسیه و ستاد كل روسیه را از بین ببرند".

وی افزود: مسکو طرحی برای استفاده از نیروهای هسته ای استراتژیک دارد که براساس آن "هر کشوری که به روسیه حمله کند مجازات خواهد شد".

پیش از این ، ارتش ایالات متحده امکان استفاده از تغییر بدون سرنشین سیستم موشک پرتاب چند منظوره M142 (Mobila High Mobility Topy Rocket System) (HIMARS) را نشان داده بود. آزمایشات مربوطه در 16 جون در پایگاه نظامی فورت براگ در کارولینای شمالی انجام شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала