Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت ادامه‌دار دشان از گریزمن: او یکی از بهترین‌های دنیا است

© REUTERS / Dylan MartinezSoccer Football - World Cup - Round of 16 - France vs Argentina - Kazan Arena, Kazan, Russia - June 30, 2018 France's Antoine Griezmann scores their first goal from the penalty spot
Soccer Football - World Cup - Round of 16 - France vs Argentina - Kazan Arena, Kazan, Russia - June 30, 2018 France's Antoine Griezmann scores their first goal from the penalty spot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2021
عضو شوید
دیدیه دشان در کنفرانس خبری قبل از دیدار با مجارستان، به تمجید از آنتوان گریزمن پرداخت و او را یکی از بهترین‌های دنیا عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن برخلاف بارسلونا، در تیم ملی فرانسه همواره درخشیده و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده است.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
ورزش
گریزمن قهرمانی در یورو را می‌خواهد

گریزمن که در حال حاضر در رقابت‌های یورو با تیم ملی فرانسه یک بازی انجام داده و موفق به گُلزنی نشده، یکی از امیدهای خروس‌ها برای پیروزی برابر مجارستان و پرتگال است و هواداران این تیم امیدوار اند که عملکرد آنتوان شبیه عملکرد او در بارسا نباشد.

در همین حال دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه که همواره حامی بزرگ گریزمن بوده است، در کنفرانس خبری قبل مصاف به مجارستان بار دیگر از این بازیکن تمجید کرد و او را یکی از بهترین‌ها دنیا خطاب کرد.

دشان گفت:" گریزمن بازیکنی است که تلاش زیادی برای تیم انجام می‌دهد و برخی مواقع بیش از حد معمول در کارهای دفاعی شرکت می‌کند؛ مسئله ای که می‌تواند به ایجاد تعادل در تیم ما کمک ویژه‌ای کند. البته این عملکرد او باعث نمی‌شود که در حمله نتواند تاثیرگذاری خوبی داشته باشد. به آمار و ارقامی که او به جای گذاشته نگاه کنید تا متوجه شوید که چه تاثیر فوق‌العاده‌ای در فرانسه داشته است. من می‌توانم از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا و اروپا نام ببرم."

سرمربی تیم ملی فرانسه در حالی از گریزمن تمجید کرده است که این بازیکن در بارسا شدیداً مورد انتقاد است و عملکرد او قابل قبول هواداران بلوگرانا نبوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала