Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس با چشمان اشک‌آلود: دیر یا زود برمی‌گردم + ویدیو

© REUTERS / SUSANA VERAسرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2021
عضو شوید
ستاره 35 ساله اسپانیایی رئال مادرید پس از 16 سال با چشمانی پر از اشک از رئال مادرید جدا شد.

به گزارش اسپوتنیک، سرجیو راموس، ستاره 35 ساله رئال مادرید پس از شانزده سال و با فتح 22 جام امروز در نشست خبری به صورت رسمی جدایی‌اش از این باشگاه را اعلام کرد.

راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2021
مارکا دلیل جدایی سرجیو راموس را فاش کرد
راموس که در حین صحبت های خود احساساتی شده بود، گفت:«می‌خواهم از رییس باشگاه، مربیان، هم‌تیمی هایم و کارکنان باشگاه تشکر کنم. سال‌های بسیاری اینجا گذشت... هیجان زده نشدن غیرممکن است. از رئال مادرید تشکر می‌کنم و همیشه در قلبم خواهد بود.»
کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید ادامه گفت:«دوست داشتم در برنابئو با هواداران خداحافظی کنم. این بیشتر از یک 'خداحافظی'، به امید دیدار است. دیر یا زود برمی گردم. فتح 22 جام با تلاش، فداکاری و از خودگذشتگی های زیاد انجام شد و حالا دورانی فوق العاده به پایان خود رسیده است و هیچ چیز مثل چیزهایی که اینجا تجربه و زندگی کردم نخواهد بود

راموس سال 2005 و در روز پایانی نقل و انتقالات بود که به رئال پیوست. باشگاه مادریدی بند فسخ قرارداد او با سویا را پرداخت کرد تا راموس از همان زمان به چهره ای منفور در میان هواداران سویا، باشگاهی که فوتبالش را در آن شروع کرده بود، شود.

16سال بعد، راموس یکی از اسطوره های بی بدیل رئال و فوتبال اسپانیاست و نقش او در فتح 22 جام رئال غیر قابل انکار است. آخرین جامی که رئال بدون راموس کسب کرده به سوپرکاپ فصل 04-2003 بر می گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала