گمانه‌زنی درباره وضعیت سلامتی اون پس از کاهش وزن

© REUTERS / KCNAگمانه‌زنی درباره وضعیت سلامتی اون پس از کاهش وزن
گمانه‌زنی درباره وضعیت سلامتی اون پس از کاهش وزن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
وضعیت سلامتی رهبر کوریای شمالی بازهم مناقشه برانگیز شد، چون تصاویر جدیدی که از وی منتشر شده، نشان می‌دهد که او لاغرتر از قبل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، وضعیت سلامتی کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی بازهم مناقشه برانگیز شد، چون تصاویر جدیدی که امروز (چهارشنبه) از وی منتشر شده، نشان می‌دهد که او لاغرتر از قبل شده است.
این تصاویر گمانه‌زنی‌ها در این باره را افزایش داده که آیا او بیشتر وزن کم کرده و اینکه آیا حین یک پیاده‌روی کوتاه نفس کم می‌آورد یا خیر؟

وزن خبرساز؛ چرا کیم جونگ اون لاغر شده است؟  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
وزن خبرساز؛ چرا کیم جونگ اون لاغر شده است؟

با این تصاویر جدید گمانه‌زنی‌هایی درباره وضعیت سلامت کیم جونگ اون، رهبر 37 ساله کوریای شمالی مطرح شده است؛ او خیلی لاغرتر شده است.

وضعیت سلامتی اون مساله‌ای مورد بحث در واشنگتن، سئول و توکیو است، چون اگر فاقد توانایی برای اداره کشورش باشد، به صورت رسمی برای خود یک جانشین انتخاب نکرده است.

در تصاویر جدید رسانه دولتی کوریای شمالی که امروز منتشر شد، نشان داده می‌شود که کیم جونگ اون خیلی بیشتر از قبل وزن کم کرده و صورتش لاغرتر و جمع‌تر شده است. برخی از ناظران می‌گویند، او که 170 سانتیمتر قد دارد و وزنش پیشتر 140 کیلو بوده، شاید حالا 10 تا 20 کیلوگرام از وزنش را از دست داده باشد.

یکی از تحلیلگران ارشد در موسسه اتحاد مجدد دو کوریا در سئول گفت: شاید این کاهش وزن اقدامی برای بهبود سلامت کیم جونگ اون باشد. او مشکلات جدی سلامتی داشته و بابت این مساله نتوانست در مجمع عمومی کمیته مرکزی حزب حاکم کوریای شمالی شرکت کند.

سابقه بیماری‌های قلبی و عروقی در خانواده کیم جونگ اون وجود دارد و پدر و پدربزرگش بابت این بیماری درگذشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала