Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارواخال متمرکز بر بازگشت 100 درصدی با رئال در فصل آینده

© AFP 2023 / GUENTER SCHIFFMANNМатч Бавария – Реал Мадрид
Матч Бавария – Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
عضو شوید
دنی کارواخال می‌خواهد فصل آینده با کارلو آنچلوتی یک نتیجه خوب بدست آورد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید می‌خواهد فصلی که مصدومیت او بیش از حد بود را فراموش کند و آنچلوتی از صفر شروع نماید.

سفیدپوشان پس از پشت سر گذاشتن یک آزمایش سخت واقعی به دلیل مشکلات جسمی مداوم، بدترین دوره زندگی حرفه‌ای خود را در رئال مادرید به پایان رسانده‌اند.

در ماه‌های اخیر حداکثر شش مصدومیت کارواخال را مجازات کرده است. اول این یک بیماری در رباط‌ها بود که او را تقریباً 50 روز از میادین دور کرد و او را مجبور به از دست دادن 8 دیدار نمود. بقیه بدشانسی‌ها عضلانی بود که حداکثر 4 بار برای 142 روز از مستطیل سبز دور کرد که او 28 بازی را با زیدان حضور نداشت.

سرمربی فرانسوی ابتدا به لوکاس واسکز و سپس به آلوارو اودریوزولا متوسل شد تا از دشواری نبود مدافع راست ابتدایی خود بکاهد.

در مجموع، فوتبالیست اسپانیایی در این فصل فقط 13 بازی توانسته انجام دهد که با کمترین تعداد از زمان تبدیل شدن به بازیکن تیم اصلی مادریدی‌ها در فصل 2013/2014، دقیقاً اولین بازیکن کارلو آنچلوتی در نیمکت سفید است و اکنون کارواخال با مربی ایتالیایی می‌خواهد از صفر شروع کند تا از ابتدای پیش فصل کامل باشد.

غیبت او در لیست لوئیز انریکه برای بازی در مسابقات قهرمانی اروپا با اسپانیا باعث می‌شود 100٪ بر روی بهبودی و بازگشت به بالاترین سطح خود تمرکز کند تا نقش اصلی مادریدی را که سال گذشته حسرت زیادی به او داشت، از سر بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала