ولسوال انار دره فراه از مسئولان مرکزی افغانستان خواستار کمک شد

© Sputnikولسوال انار دره فراه از مسئولان مرکزی افغانستان خواستار کمک شد
ولسوال انار دره فراه از مسئولان مرکزی افغانستان خواستار کمک شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2021
عضو شوید
ولسوال انار دره فراه با بیان اینکه از مرکز ولسوالی به یک کوه که کمپ ارتش ملی در آن موقعیت دارد فرار نموده اند از مسئولان ذیصلاح میخواهد تا به وضعیت آنان توجه جدی نمایند.

کشته شدن ولسوال نام نهاد طالبان برای انار دره فراه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.09.2019
کشته شدن ولسوال نام نهاد طالبان برای انار دره فراه

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، فضل الرحمن سالنگی، ولسوال انار دره فراه خطاب به مسئولان محلی و مرکزی کشور گفت: طی چند روز گذشته هیچ کمکی به آنها نرسیده و آنان ولسوالی را ترک نموده و به کوه پناه آورده اند‌.

وی از شهید شدن دو تن از نیروهای امنیتی در این درگیری ها خبر داده افزود: سه تن دیگر از نیروهای امنیتی نیز زخمی شده اند که آنان را به کمپ ارتش انتقال داده اند.

سالنگی ادامه داد: در این کمپ هم نمی توانیم بیش از این تحمل کنیم، در صورت نیامدن کمک تا ساعاتی دیگر به قریه ها خواهیم رفت چرا که از گرسنگی و تشنگی خواهیم مرد.

وی با بیان اینکه برای طالبان پاکستانی مرتبا از مناطق مختلف خاک سفید، کندهار و هلمند کمک میرسد خطاب به مسئولان وزارت دفاع کشور گفت: به نیروهای امنیتی توجه کرده و آنان را اکمال نموده و از تلف شدن آنها جلوگیری کنند.

سالنگی عامل سقوط بسیاری از ولسوالی های کشور را عدم توجه مسئولین و نرسیدن کمک به موقع به نیروهای امنیتی عنوان نمود.

ولسوال انار دره فراه خاطر نشان ساخت: طالبان به آنها پیشنهاد داده تا به صفوف آنها بپیوندد اما او تاکید می کند که هرگز با طالبان یکجا نمی شود.

در همین حال مسئولان محلی در این پیوند حاضر به پاسخگویی نشده است. 

یادآوری می کنیم، که ولسوالی انار دره فراه از ولسوالی های نا امن در این ولایت است که پس از درگیری های چندین ساعته نیروهای امنیتی و طالبان مسلح مرکز این ولسوالی به تصرف طالبان در آمده و ساختمان آن منهدم گردید.

بسیاری از ولسوالی های ولایات غربی کشور در این اواخر در شرایط بد امنیتی به سر می برند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала