Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی تیم ملی برازیل: نیمار را با رونالدو مقایسه نکنید

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور بازیکن برزیلی Russia World Cup Brazil - Mexico
نیمار جونیور بازیکن برزیلی   Russia World Cup Brazil - Mexico - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی برازیل ضمن حمایت از نیمار گفت ستاره برازیلی را با اسطوره‌هایی مثل روماریو و رونالدو مقایسه نکنند.

به گزارش اسپوتنیک، تیته سرمربی تیم ملی برازیل پس از پیروزی مقابل ونزوئلا در بازی افتتاحیه کوپا آمریکا از خبرنگاران خواست تا نیمار را با اسطوره‌های پیشین سلسائو مقایسه نکنند.

Бразильский футболист Неймар - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
تهدید جایگاه بهترین گلزن تاریخ فوتبال برازیل؛ فاصله نیمار با پله 10 گل شد + عکس
او در این رابطه گفت:«همیشه وقتی نیمار به لحاظ فیزیکی خوب است و ذهن آزادی دارد،اتفاقات خوبی می‌افتد. وقتی شما بازیکنی با کیفیت فنی نیمار دارید، او توانایی پاس دادن دارد، توانایی بازی با پای چپ و راست دارد و همین او را بازیکنی غیرقابل‌ پیش‌بینی می‌کند. وقتی هم نیمار را در پست به مراتب بهتری در زمین می‌گذارید، این برای او بهتر است.»
تیته در ادامه گفت:«این ناعادلانه است که بخواهیم بازیکنانی از دوره‌های مختلف نظیر رونالدو و روماریو را با هم مقایسه کنیم، چون بازیکنان نسل ما فوق‌العاده بودند، نیمار هم فوق‌العاده است و در گذشته رونالدو و روماریو هم بسیار عالی کار می‌کردند. لحظات و مراحل مختلفی در فوتبال وجود دارد، از این‌ رو باید خیلی محتاط باشیم و این بازیکنان را با هم مقایسه نکنیم.»

نیمار با گلی که در این بازی به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را با پیراهن برزیل به عدد 67 رساند. بهترین گلزن تاریخ فوتبال برزیل پله اسطوره فوتبال این کشور است که ۷۷ گل به ثمر رسانده است و نیمار برای رسیدن به این رکورد تنها 10 گل دیگر نیاز دارد.

نیمار باتوجه به سن و سالی که دارد و البته رقابت‌ها زیادی که پیش روی اوست به راحتی می‌تواند رکورد پله را بشکند و حتی از این هم بالاتر برود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала