Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتظار بارسا برای تمدید مسی؛ کاپیتان پس از کوپا آمریکا امضا می‌کند؟

© Sputnik / Василий Пономарев /  مراجعه به بانک تصاویر آگوئرو مسی
آگوئرو مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2021
عضو شوید
با وجود این‌که در روزهای اخیر خبری نبوده اما باشگاه بارسا متقاعد شده که لیونل مسی با پایان مسابقات آمریکای جنوبی با آرجانتین، تداوم همکاری خود با این باشگاه را امضا خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی ونزوئلا در آستانه بازی با برزیل 12 تست مثبت داد در حالی‌که کوپا آمریکا امروز با دیدار برزیل و ونزوئلا آغاز می‌شود و روز دوشنبه یاران مسی در مصاف با چیلی به میدان خواهند رفت اما تا اکنون تردیدهایی وجود دارد که آیا کاپیتان بارسا سرانجام قراردادش را تمدید می‌کند یا خیر، در حالی‌که در 30 جون به پایان می‌رسد.

با آنکه در روزهای اخیر خبری در این باره نبوده ولی بارسلونا اطمینان دارد که پیشنهاد آنها که هفته‌ها پیش از طریق پدر و نماینده‌اش به لئو مسی ارائه داده، در حد امکان مالی نهاد است و آن می‌تواند این مهاجم را راضی نماید. علاوه بر این، تمام ورودی‌هایی که آنها دریافت کرده‌اند در امتداد این است که مسی مرحله خود را در اروپا با پیراهن بارسا تا جون 2023 به پایان برساند و سپس به ایالات متحده می‌رود تا سفیر بارسا شود. البته او به احتمال خیلی زیاد به اینترمیامی (تیم دیوید بکهام) در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) خواهد پیوست.

اگرچه بارسا دوست داشت قبل از این‌که مسی روی بازی‌های آرجانتین تمرکز کند، توافقنامه را ببندد تا پروژه جدید در مورد تمدید کاپیتان را تحکیم کند ولی بارسا به "سرعت" تعیین شده توسط لئو مسی احترام گذاشت و اختصاص داده شد که خود را به پیشرفت در مرحله دیگر تجدید که به طور مستقیم بر حقوق و یا شرایط قراردادش و پروژه ورزشی وی تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.

با یک حرکت، بارسا سه بازیکن جدید (سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا و امرسون رویال) را اعلام کرد، به ویژه با استخدام کان آگوئرو. علاوه بر این، پس از 10 روز بحث، تداوم مربی رونالد کومان تأیید شد که باعث احترام و اعتماد ستاره آرجانتینی در اولین فصل‌اش به عنوان بازیکن بارسا شد.

در انتظار دریافت تایید نهایی و علی‌رغم این‌که قرارداد وی رسماً در تاریخ 30 جون به پایان می‌رسد، بارسا متقاعد شده که اعلام خبر تمدید مسی تنها پس از پایان حضور لئو در جام ملت‌های آمریکا نخواهد بود.

با توجه به تمرکز مسی به طور کامل به آلبی سلسته که امیدوار است پس از از دست دادن دو فینال رقابت‌های کوپا آمریکا، اولین جام خود را در این تابستان بالای سر ببرد و از ادامه او تعریف کرد - هر چیزی که لئو را به عنوان بازیکن بارسا در فصل آینده نبیند، یک غافلگیری بزرگ خواهد بود - مقامات بارسا، با در اختیار داشتن خوان لاپورتا اکنون خود را وقف جستجوی راهی برای افراد اخراج شده و در صورت لزوم یافتن تبادلاتی می‌کنند که از نظر ورزشی و اقتصادی به نفع بارسا باشد. در مورد مسی، فرمولی که به خورخه، پدر و نماینده او ارائه شده، دو سال دیگر حضور در تیم اصلی بارسا با حدود 250 میلیون ناخالص قابل پرداخت در ده فصل است تا بتواند این عمل را زنده نگه دارد و با سه سال از زمان عزیمت به MLS به عنوان سفیر جهانی بارسلونا فعالیت کند. پس از آن پنج سال اول (دو بار در بارسا و سه بار در لیگ آمریکای شمالی)، باشگاه بارسا به او موقعیتی را در دیپارتمنتی از باشگاه پیشنهاد داد که در آن لئو احساس راحتی می‌کرد.

البته منابع مختلفی تاكنون خاطرنشان كرده‌اند كه لئو مصمم است در بارسا ادامه دهد اما از پیرامون او این افراط را نه تأیید می‌كند و نه آن را انكار می‌کند. در روزهای اخیر، ناصر الخلیفی رئیس پاری‌سن‌ژرمن بار دیگر علاقه ادعایی باشگاه فرانسوی به جذب مسی را دوباره فعال کرد. او در مصاحبه‌ای با اکیپ به همتای خود خوان لاپورتا در بارسلونا در مورد مسی هشدار داد. "من به او گفتم که لئو در پایان قراردادش است و همه باشگاه‌ها حق صحبت با او را دارند. آنچه می‌توانم بگویم این است که همه بازیکنان بزرگ می‌خواهند بیایند." البته، سرپرست باشگاه فرانسوی-قطری افزود: "برای روشن کردن همه چیز من این حرف را نمی‌زنم تا دقیقاً در مورد مسی پاسخ دهم. آوردن همه آنها ممکن نیست، به خصوص که ما بازیکنان بزرگی نیز داریم. پس از آن، مسی مسی است، یک بازیکن خارق العاده ."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала