Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افغانستان 1 – عمان 2؛ محکوم به پیروزی حتمی برابر هند + عکس

© AFFتیم ملی فوتبال افغانستان
تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2021
عضو شوید
تیم ملی فوتبال افغانستان، در هفتمین دیدار خود در دور مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا، برابر عمان شکست خورد تا صعود به مرحله سوم دشوارتر از قبل شود.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال کشور امشب در چهارچوب مسابقات مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا، در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف عمان رفت و با وجود ارائه بازی بسیار خوب با نتیجه 1-2 شکست خورد.

در این دیدار شیران خراسان بازی را خوب آغاز نکردند و خیلی زود و در دقیقه 14، عبدالله فواز موفق شد دروازه اویس عزیزی را به راحتی باز کند.

در ادامه اما شیران خراسان به خود آمدند و نمایش بسیار خوبی برابر شاگردان برانکو داشتند و موفق شدند در دقیقه 23 با امید پوپل‌زی به گُل تساوی دست یابند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه 1-1 تساوی به پایان رسید تا شیران خراسان برای کسب پیروزی در نیمه دوم امیدوار باشند.

در نیمه دوم اما حملات شاگردان برانکو بر روی دروازه اویس عزیزی افزایش یافت و این تیم موفق به زدن گُل برتری شد. در دقیقه 51 بازی عبدالله فواز بار دیگر برای تیمش گُلزنی کرد و موفق به دبل شد.

در ادامه شیران خراسان برای جبران نتیجه پیش کشیدند اما اتفاق تلخی برای افتاد و عمران حیدری، مهاجم جوان و یکی از امیدهای افغانستان برای زدن گُل تساوی، در دقیقه 75 بازی، پس از برخورد با بازیکن حریف از ناحیه شانه مصدوم شد و جایش را آدام نجم داد.

مصدومیت این مهاجم تأثیرگذار در شرایطی که شیران خراسان به دنبال تساوی و کسب امتیاز از عمان بودند، ضربه سنگینی بود و سبب ضعف در خط حمله تیم ملی شد.

در ادامه شاگردان انوش دستگیر تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام دادند اما ناموفق بودند و این دیدار با نتیجه 1-2 به پایان رسید.

با این نتیجه تیم ملی فوتبال افغانستان با 5 امتیاز از 7 بازی در رده چهارم گروه E، قرار گرفت تا دیدار پایانی در این گروه با هند 6 امتیازی که در حال حاضر در رده سوم گروه قرار دارد، حکم فینال را داشته باشد.

در گروه E، این رقابت‌ها قطر با 22 امتیاز صدرنشین است و عمان با 15 امتیاز در رده دوم قرار دارد. هند با 1 امتیاز بیشتر نسبت به افغانستان در رده سوم و بنگلادیش نیز با 2 امتیاز قعر نشین گروه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала