Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا منتظر پیشنهاد برای 18 بازیکن فروشی

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
عضو شوید
بارسلونا تابستان امسال آماده شنیدن پیشنهادات باشگاه‌های خریدار برای 18 بازیکن است.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا آماده است تا در تابستان پیشنهادات باشگاه‌ها برای 18 بازیکن‌اش را گوش دهد. البته در فهرست فروش 18 بازیکن، نام‌های فیلیپ کوتینیو، آنتوان گریزمان و سرجیو بوسکتس نیز شامل هستند زیرا کاتالان‌ها به دنبال کنترل بدهی بزرگ 862 میلیون پوندی هستند.

غول اسپانیایی از مبارزات مالی خود که تنها با شیوع بیماری جهانی ویروس کرونا تشدید شده، پنهان نکرده‌ است. آنها تابستان امسال در بازار نقل و انتقالات فعال بوده‌اند، هم سرجیو آگوئرو و هم اریک گارسیا به گونه رایگان از منچسترسیتی به این تیم نقل مکان کرده‌اند.

در حالی‌که بارسلونا در رقابت با پاری‌سن‌ژرمن بر سر جذب جورجینیو وینالدوم ناکام شد، و اکنون طبق گزارش Goal، این مشکلات پولی باعث شده که آنها 18 بازیکن تیم اصلی را برای فروش در تابستان امسال در دسترس قرار دهند.

فیلیپ کوتینیو یکی از نام‌های جدی در این لیست است که از زمان پیوستن از لیورپول به نیوکمپ روزهای سختی را تحمل کرده است. این بازیکن برزیلی که در جنوری 2018 با 145 میلیون پوند از آنفیلد به بارسا آمد، هنوز هم حدود 50 میلیون پوند قیمت دارد.

آنتوان گریزمان یکی دیگر از افرادی است که می‌تواند هزینه بالاتری را برای بارسا کسب کند و با قیمت مناسب در دسترس خواهد بود.

سرخیو بوسکتس یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه است و همچنین در صورت تحقق پیشنهاد می‌تواند از بارسا خارج شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала