Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: حضور برزیل در کوپا آمریکا

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال برزیل Russia World Cup Brazil - Switzerland
تیم ملی فوتبال برزیل  Russia World Cup Brazil - Switzerland - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
عضو شوید
پس از آرژانتین، برزیل نیز رسماً اعلام کرد که در کوپا آمریکای پیش رو شرکت میکند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از جنگ و جدل‌های فراوان تیم ملی برزیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد علی‌رغم شک و تردیدهایی نسبت به نحوه برگزاری کوپا آمریکا، آن‌ها در این تورنمنت بازی خواهند کرد. 

کوپا آمریکا قرار بود در جون سال گذشته در دو کشور آرژانتین و کلمبیا برگزار شود، اما این دو کشور نتوانستند اقدامات لازم جهت مقابله با ویروس کرونا را انجام دهند و فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی نیز تصمیم گرفت تا این مسابقات در کشور برزیل برگزار شود. البته لازم به ذکر است که کشور برزیل نیز به شدت درگیر این ویروس شده است.

به نقل از مارکا، بازیکنان تیم‌ملی برزیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند:

"وقتی یک برزیلی متولد می‌شود، یک هوادار متولد شده است. ما این نامه را برای بیش از دویست میلیون هوادار برزیلی نوشتیم، تا نظرات خود را راجع به کوپا آمریکا اعلام کنیم. ما گروهی با ایده‌های متفاوت هستیم. برای دلایل بسیار اعم از انسانیت و حرفه‌ای گری، ما از فدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی جهت برگزاری این بازی‌ها انتقاد می‌کنیم. در هیچ زمانی نمی‌خواستیم سیاست را وارد فوتبال می‌کنیم. ما از اهمیت وضعیت خود آگاهیم و چیزهایی که در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی پخش می‌شوند را دنبال می‌کنیم. همچنین ما از خبرهای جعلی دوری می‌کنیم. سرانجام به یاد آوردیم که ما کارگر و فوتبالیست‌های حرفه‍‎ای هستیم. ما ماموریتی داریم و آن را باید به پایان برسانیم. ما مخالف نحوه برگزاری کوپا آمریکا هستیم، اما هیچ وقت به تیم ملی برزیل نه نخواهیم گفت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала