Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش پیانیچ به احتمال بازگشتش به یوونتوس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر میرالم پیانیچ Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина
میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بارسلونا، به شایعه بازگشتش به یوونتوس واکنش نشان داد و مدعی شد که با شروع تمرینات در ماه جولای، به جمع آبی‌اناری‌ها اضافه خواهد شد و پس از آن خواهد دید که چه اتفاقی برایش پیش خواهد آمد.

به گزارش اسپوتنیک، میرالم پیانیچ، تابستان گذشته با آرتور ملو معاوضه شد و به بارسا پیوست اما شرایط برای این بازیکن بوسنیایی خوب پیش نرفت و این هافبک در بیشتر بازی‌ها روی نیمکت قرار داشت.

میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
احتمال بازگشت «میرالم پیانیچ» به یوونتوس قوت گرفت

نارضایتی این بازیکن از شرایطش در بارسلونا و روی کار آمدن دوباره آلگری در یوونتوس به عنوان سرمربی سبب شده تا شایعه بازگشت این بازیکن به تورین اوج گیرد و احتمال می‌رود در تابستان پیشرو به درخواست سرمربی جدید بانوی، دوباره به جمع بیانکونری‌ها اضافه شود.

این بازیکن اما در گفت‌وگویی به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که با شروع تمرینات در ماه جولای به جمع آبی‌اناری‌ها اضافه خواهد شد و پس از آن خواهد دید که چه اتفاقی برایش پیش خواهد آمد.

پیانیچ در مصاحبه‌ای با تلویزیون فدرالنا گفت: " صحبت در مورد آینده دشوار است.من از تعطیلات در کنار خانواده‌ام لذت می برم و این همان چیزی است که به آن فکر می‌کنم. آماده‌سازی برای فصل جدید در ماه جولای آغاز می شود و من در آن زمان به تیم ملحق می شوم. بعداً خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد."

گفته می‌شود که بارسلونا با جدایی این بازیکن موافق است زیرا دستمزد او بسیار هنگفت و سه سال هم از قراردادش باقی مانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала