Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدیدترین خبر درباره رونالدو و یوونتوس

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts
Soccer Football - Serie A - Juventus v Parma - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 21, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
یک روزنامۀ معتبر اسپانیایی اعلام کرد که فوق ستاره پرتگالی تصمی خود برای جدایی از ییوونتوس را گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «مارکا» اعلام کرد که کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله یوونتوس می‌خواهد از این تیم جدا شود و او این خبر را برای هم‌تیمی‌هایش رسانده است.

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتگال Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
آمارهای جدیدی که رونالدو در یورو 2020 ثبت می‌کند

رونالدو یک فصل دیگر با یوونتوس قرارداد دارد اما بر اساس اعلام مارکا او تصمیم خود را برای جدایی گرفته است. در همین ارتباط ESPN روز گذشته گزارشی منتشر کرد و مدعی شده که کریستیانو رونالدو بعد از رقابت‌های یورو تصمیم قطعی خود را در مورد آینده مشخص خواهد کرد.

این منبع همچنین در گزارش خود ادعا می‌کند که نمایندگان کریستیانو رونالدو به شکل جدی شرایط جدایی او از یوونتوس و البته پیشنهادات این بازیکن را مورد بررسی قرار می‌دهند اما در عین حال می دانند که با توجه به دستمزد بالای این بازیکن و همچنین قیمت زیادش، رقم خوردن این اتفاق دشوار خواهد بود.

کریستیانو رونالدو سومین فصل حضور خود در یوونتوس را پشت سرگذاشت. یووه با رونالدو فصل خوبی را تجربه نکرد و نه در سری‌‌آ و نه در لیگ قهرمانان اروپا خوب ظاهر شد. خبرهای درباره بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد به گوش می رسد این درحالی است که بعد از بازگشت آنچلوتی هم بحث بازگشت او به رئال مطرح است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала