Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام برای جدایی کین شرط گذاشت

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
باشگاه تاتنهام اعلام کرده که تنها در صورت دریافت پول نقد هری کین را خواهد فروخت و این بازیکن را با هیچ بازیکنی معاوضه نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، هری کین چندی قبل به باشگاه تاتنهام اعلام کرد که به دنبال جدایی از این تیم است و می‌خواهد به تیمی بپیوندد که بتواند جام کسب کند.

هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
ورزش
بازیکن تاتنهام: کین لیاقت تیم بهتری دارد

به دنبال این خبر باشگاه تاتنهام آماده شد تا این بازیکن را به فروش برساند اما باشگاه‌هایی که خواهان کین بودند، پیشنهاد معاوضه این بازیکن را با بازیکنان دیگر به اسپرز ارائه کردند.

حالا باشگاه تاتنهام اعلام کرده که تنها در صورت مجوز جدایی هری کین را صادر خواهند کرد که پول نقد دریافت کنند و این بازیکن را معاوضه نخواهند کرد.

براساس گزارش میرر، باشگاه لندنی ارزش بازیکن خود را 150 میلیون یورو اعلام کرده و حاضر نیست با مبلغ کمتر از آن کین را بفروشد.

این در حالی‌ست که قبل از این منچسترسیتی خواهان معاوضه استرلینگ و محرز با کین بود و ستیزن‌ها آماده شده بودند تا مقداری پول نیز به تاتنهام بپردازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала