Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی یک ستاره دیگر را از بارسا قاپید

© AFP 2023 / GEOFFROY VAN DER HASSELTPSJ klubunun bayrağı
PSJ klubunun bayrağı - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که باشگاه پاریسن‌جرمن پس از جورجینو واینالدوم، جیانلوئیجی دوناروما را نیز از بارسا دور کرده و این بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، جیانلوئیجی دوناروما، گُلر سابق میلان که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده است، اخیراً مذاکرات خوبی با بارسلونا داشت و به نظر می‌رسید که انتقال او به این باشگاه بزودی نهایی شود اما مذاکرات بدون دلیل به بن‌بست خورد و این بازیکن از بلوگرانا دور شد.

Вратарь ФК Милан Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2021
جدی‌ترین خریداران دوناروما مشخص شدند

دلیل دور شدن این بازیکن جوان از بارسا حالا مشخص شده و رسانه‌های ایتالیایی مدعی اند که پیشنهاد پاریسن‌جرمن سبب شده تا این بازیکن به کاتالان‌ها پشت کند.

در حقیقت این دومین های‌جک پی‌اس‌جی بود که در چند هفته آخر انجام داد و پس از جورجینو واینالدوم، جیانلوئیجی دوناروما را نیز از بارسا دور کرده و این بازیکن را به خدمت خواهد گرفت.

براساس گزارش نشریه‌های ایتالیایی، پی‌اس‌جی با کمیسیون 20 میلیون یورویی مینو رایولا مدیر برنامه‌های بازکن موافقت کرده اند و پذیرفتند که سالیانه 10 میلیون یورو به دوناروما پرداخت کنند.

 قرارداد دوناروما با پاریسن‌جرمن 5 ساله خواهد بود و به صورت رایگان راهی پایتخت فرانسه خواهد شد تا با کیلور ناواس رقابت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала