Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسمیرو: همه مخالف میزبانی برزیل از کوپا است

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر کاسمیرو Russia World Cup Brazil Training
کاسمیرو Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
کاسمیرو بازیکن و کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل در خصوص میزبانی جنجالی کشورش از رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی صحبت کرد.

 

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال تصمیم CONMEBOL برای انتقال محل برگزاری مسابقات کوپا آمریکا، قرار است این رقابت ها از تاریخ 13 جون به جای آرژانتین و کلبمیا در کشور برزیل میزبانی شود.

این رقابت ها قرار بود سال پیش برگزار گردد و به دلیل شیوع کرونا امسال برگزار میگردد.

در ابتدا  کوپا آمریکا قرار بود بین کلمبیا و آرژانتین به صورت مشترک میزبانی شود، اما کنومبول دلیل اختلافات سیاسی و covid-19 میزبانی را از این دو کشور گرفت و اعلام کرد رقابت ها در برزیل برگزار خواهد شد.

با این حال بامداد امروز تیم ملی فوتبال برزیل در ادامه مرحله انتخابی جام جهانی میزبان اکوادور بود که در نهایت سلسائو با گل های ریچالیسون و نیمار از سد حریفش گذشت و با کسب 15 امتیاز به صدرنشینی در جدول ادامه داد.

در پایان بازی صبح امروز، از کاسمیرو کاپیتان برزیل در خصوص دادن میزبانی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به برزیل سوال شد او گفت: روشن است که ما درباره کوپا آمریکا چه نظری داریم، "ما نمی توانیم در مورد کوپا آمریکا صحبت کنیم، حتی اگر همه بدانند که نظر ما چیست."

"کاملاً واضح است که ما درباره کوپا آمریکا چه فکری می کنیم، اما اکنون باید به سلسله مراتب خاصی احترام بگذاریم. واضح است که ما می خواهیم در مورد آن ابراز نظر کنیم، اما متأسفانه اکنون نمی توانیم."

"من به عنوان کاپیتان و رهبر، موقعیت خود را داریم. ما می خواهیم صحبت کنیم اما اکنون لحظه انجام این کار نیست.

البته فقط بازیکنان اروپایی [مخالف میزبانی] نیستند، همه ما هستیم. وقتی کسی مخالفت میکند، باید همه در کنار هم باشیم. از مربی گرفته تا بازیکن.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала