ارغندیوال: اختلاف‌های داخلی وضعیت امنیتی در کشور را شکننده کرده‌اند

© Photo / FB/ARG ارغندیوال: اختلاف‌های داخلی وضعیت امنیتی در کشور را شکننده کرده‌اند
 ارغندیوال: اختلاف‌های داخلی وضعیت امنیتی در کشور را شکننده کرده‌اند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
تعدادی از سیاسیون و نماینده‌ گان احزاب می‌گویند که اختلاف‌های درونی میان سیاسیون باعث شده‌است که ناامنی در کشور گسترش یابد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسا نه ها، عبدالهادی ارغندیوال، رییس حزب اسلامی می‌گوید که ادامۀ این اختلاف وضعیت را به‌جایی رسانده‌است که اکنون هیچ بخش کشور امن نیست.

 ارغندیوال: حلقات خاصی در ارگ دست به هر توطیه‌ می‌ زنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2021
ارغندیوال: حلقات خاصی در ارگ دست به هر توطیه‌ می‌ زنند

ارغندیوال که امروز شنبه در یک نشست در کابل سخن می‌زد، از سیاست‌گران در داخل حکومت و بیرون از حکومت خواست که مردم را قربانی اختلاف‌های سیاسی شان نسازند: «به‌خاطر این ملت مظلوم که فرزندان شان شب و روز به شهادت می‌رسند، از جنگ دست بردارید و دیگر نگذارید مردم در زیر ستم اجانب و با وسیلۀ شما مورد جنایت و کشتار و خون قرار بگیرند».

شرکت‌کننده‌گان دیگر این نشست، از آن‌چه همه‌شمول نبودن برنامه‌ها و تصمیم‌های حکومت گفتند انتقاد کردند و تأکید کردند که نباید دست‌آوردهای بیست سال گذشته در مذاکرات صلح قربانی شوند.

مژگان مصطفوی، معین پیشین وزارت اطلاعات و فرهنگ بیان داشت: «خواست من از همه برداران من این است که هم‌چنان بر حمایت‌های تان از زن‌های افغانستان ادامه بدهید. زنان یک بار قرانی جنگ بودند و یک بار نشود که زن‌های افغانستان قربانی صلح شوند».

این در حالی است که هم‌اکنون در بخش‌های در حدود ده ولایت نبردهای سنگین میان نیروهای دولتی و طالبان ادامه دارند.   

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала