Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پپ در اندیشۀ انقلاب؛ احتمال جدایی 8 بازیکنان سیتی

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Манчестер Сити"
منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Манчестер Сити - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی قصد دارد در سیتی یک خانه‌تکانی اساسی داشته باشد که کنار گذاشتن 8 بازیکن از این تیم است.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا از نتیجه به دست آمده در فینال لیگ قهرمانان راضی نیست. از همین‌رو، سرمربی می‌خواهد در سیتی تغییرات ایجاد کند.

سیتی فصل گذشته قهرمان لیگ و جام اتحادیه شد اما عدم قهرمانی در اروپا باعث این خانه تکانی شده است. یکی از چند هدف پپ برای خرید تابستانی جک گریلیش و هری کین هستند اما به دست آورد این 2 بازیکن اصلا کار آسان نیست و به همین دلیل سیتی مجبور به فروش 8 بازیکن است.

در همین رابطه، سایت the Athletic نوشته ایمریک لاپورت، گابریس خسوس، رحیم استرلینگ، ژائو کانسلو، رودری، بنجامین مندی، برناردو سیلوا و ریاض محرز ممکن است در فصل جاری سیتی را ترک کنند. برخی از این بازیکنان چون خسوس در این فصل پسرفت کرده‌اند و دقایق بازی‌شان کم بوده است.

برخی شامل لاپورت اسیر نیمکت نشینی شدند و راهی به ترکیب اصلی نیافته‌اند و دیگر بازیکنان هم عملکردشان طوری بوده که پپ در فکر تغییر باشد. همچنین تعدادی از این بازیکنان هم قراردادشان در آستانه اتمام است و اگر قراردادی جدید امضا نکنند سیتی به فکر فروش‌شان خواهد افتاد.

احتمال خروج تمام این بازیکنان به صورت همزمان بعید به نظر می‌رسد اما با توجه به گزارش اتلتیک باید فکر انقلاب در سیتی را جدی گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала