Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحسین پاپ فرانسیس از حرکت زیبای گواردیولا + ویدیو

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
عضو شوید
ژست گواردیولا پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا، حتی پاپ را به ستایش از خودش مجاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پپ گواردیولا پس از پایان بازی فینال لیگ قهرمانان و در جریان مراسم توزیع مدال‌ها حرکتی انجام داد که همه را به تحسین وا داشت و حتی پاپ رهبر کاتولیک‌های جهان نیز از او ستایش نمود.

در حالی‌که چلسی 1-0 سیتی را برد و به جام قهرمانی دست یافت اما پپ گواردیولا آخرین نفر از تیم‌اش بود که مدال نقره (نائب قهرمانی) را به دست آورد و پس از دریافت بر آن بوسه زد که این کار زیبای او سبب تحسین همگان از وی گردید.

اقدام سرمربی سیتی مورد توجه همگان قرار گرفت و این خبر به پاپ فرانسیس هم رسید. او که در بین حضار در فدراسیون بسكتبال ایتالیا در مورد ارزش‌های ورزشی صحبت می‌کرد، اما به گفته خبرنگار COPE در ایتالیا و واتیكان، پاپ بدون اشاره به گواردیولا گفت: "و در اینجا می‌خواهم نگرش نسبت به شکست را برجسته کنم. به من گفته شده که یکی از این روزها، نمی دانم کجا یک برنده وجود دارد و دیگری دوم گردید، که موفق نشد."

او افزود: "به طور معمول هنگامی که یک نفر دوم است او عصبانی است، غمگین است و نمی‌گویم مدال را دور بریز، اما آنها احساس می‌کنند که این کار را انجام می‌دهند. اما او مدال را بوسید. این به ما می‌آموزاند که حتی در شکست نیز می‌توان پیروزی داشت. بُردن شکست با بلوغ باعث رشد شما می‌شود، شما را درک می‌کند که در زندگی همه چیز شیرین است. گاهی شکست تجربه می‌شود. و وقتی یک ورزشکار می‌داند چگونه برای غلبه بر شکست مانند این با عزت، انسانیت و یک قلب بزرگ برخورد کند، این یک جایزه واقعی است و یک پیروزی انسانی‌ست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала