Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتی به دنبال غارت از بارسا با تاکتیک جذب سوارز

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر جوردی آلبا Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Барселона"
جوردی آلبا Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Барселона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
عضو شوید
اتلتیکو مادرید به دلیل مشکلات مالی بارسلونا، ممکن است بار دیگر تاکتیک لوئیز سوارز را تکرار کند و بازیکن دیگری را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ به دنبال مشکلات مالی بارسلونا، اتلتیکو مادرید بار دیگر قصد دارد تاکتیک جذب لوئیز سوارز را تکرار کند.

این تیم با جذب سوارز توانست برای اولین بار در هفت سال گذشته قهرمان لالیگا شود و حالا برای تقویت‌اش، دوباره به دنبال جذب ستاره از بارسا است و این امر می‌تواند با احتمال پاکسازی تابستانی در بارسا، اتفاق بیفتد زیرا اتلتیکو در تابستان برای جوردی آلبا مدافع چپ کاتالان‌ها تلاش نماید.

دیگو سیمئونه پس از وسوسه سال گذشته لوئیس سوارز از کاتالونیا، با ستاره اروگوئه‌ای که در اولین دوره حضورش در واندا متروپولیتانو در بازیابی لالیگا نقش اول را داشت، سود خود را برد.

گفته می‌شود که اتلتیکو امیدوار است همان ترفند را با آلبا بازیکن ملی پوش اسپانیایی که 9 سال گذشته از کارش را در نیوکمپ گذرانده، تکرار کند.

آ اس گزارش داده كه خوان لاپورتا رئيس بارسا در دور دوم کاری‌اش، برای تعادل بخشی از كتاب‌ها، براي فروش تعدادی ستاره دروازه را بازگذاشته و گفته می‌شود كه آلبا کسی است كه می‌تواند جدا شود.

علاوه بر این، مشخص شده که بازیکن 32 ساله قبلاً پیشنهاد پیوستن به اتلتیکو را دریافت کرده است.

سوارز 34 ساله در حالی‌که اتلتیکو قهرمان لالیگا شد،21 گل در 32 بازی به ثمر رساند در حالی‌که کارفرمایان سابق بارسلونا با هدایت رونالد کومان به مقام سوم بسنده کردند.

این بازگشت حاکی از آن بود که بلوگرانا شاید باید برای نگه داشتن مُهاجم خود حداقل یک فصل دیگر صبر می‌کرد ولی چنین نشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала