Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت عجیب مدافع یوونتوس با دریافت واکسن کرونا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو و دی لیخت در تمرینات یوونتوس Italy Soccer Champions League Juventus
رونالدو و دی لیخت در تمرینات یوونتوس  Italy Soccer Champions League Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2021
عضو شوید
ماتیاس دی‌لیخت مدافع هالندی یوونتوس، عدم تمایل خودش را به دریافت ویروس کرونا را اعلام کرد و اظهار داشت که بدن خودش است و او تصمیم خواهد گرفت که واکسن شود یا خیر.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از تیم‌های ملی در قاره سبز، بخاطر این که رقابت‌های یورو در پیش است، تصمیم دارند تا قبل از آغاز این رقابت‌ها بازیکنان شان را واکسن کرونا بزنند و روند تزریق واکسن به برخی بازیکنان آغاز شده است.

در این میان برخی بازیکنان با دریافت واکسن مخالفت نشان داده‌اند و نمی‌خواهند واکسن شوند. یکی از این بازیکنان ماتیاس دی‌لیخت هالندی است و این مدافع یوونتوس مدعی‌ست که اختیار بدنش را دارد و نمی‌خواهد واکسن شود.

وی در این مورد گفت:" من واکسن دریافت نکرده‌ام و این موضوع اجباری نیست. من فکر می‌کنم شما باید بدن خود را تحت کنترل داشته باشید و اخیارتان دست خودتان باشد. خطر ابتلا به ویروس وجود دارد و  من سعی می‌کنم در خارج از اردوی تیم ملی هالند با افراد کم‌تر و قابل اعتماد در تماس باشم."

این در حالی‌ست که شرکت‌های دارو سازی برای تشویق مردم بخاطر دریافت ویروس کرونا، از ستاره‌های فوتبال به عنوان نماد استفاده می‌کنند تا مخالفت‌ها با دریافت واکسن را کاهش دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала