Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق پی‌اس‌جی با اشرف؛ اینتر حکیمی را می‌فروشد؟

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2021
عضو شوید
پی‌اس‌جی توانسته توافق اولیه با اشرف حکیمی را به دست آود اما باید اینتر را راضی به فروش کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ پیش از اقدام احتمالی در تابستان امسال، پاری‌سن‌ژرمن با اشرف حکیمی به توافق نامه اصولی و اولیه دست یافته است.

همانطور که توسط RMC Sport گزارش شده، PSG مشتاق جذب این مدافع است اما هنوز با باشگاهش اینترمیلان به توافق نرسیده است.

این گزارش حاکی از آن است که اینتر تمایلی به فروش حکیمی ندارد اما معامله‌ای که باعث می‌شود وی برای تیم مائوریسیو پوچتینو امضا کند، سخت خواهد بود.

حکیمی که توانایی بازی در پست دفاع راست را داشت، در اولین فصل حضورش در اینتر عنوان سری A را به دست آورد. او پیش از این در رئال مادرید بود و یک فصل قرضی با بوروسیا دورتموند را سپری کرد.

آنتونیو کونته سرمربی اینتر سه روز پس از کسب عنوان قهرمانی استعفا داد، در حالی که تابستان امسال ممکن است جدایی‌های زیادی از این باشگاه وجود داشته باشد.

با وجود قهرمانی در لیگ، اینتر در حال نابودی اقتصادی است و باید 87 میلیون پوند از فروش بازیکن جمع کند و همچنین 20 درصد کاهش دستمزد در ترکیب تیم اصلی را تحمیل نماید.

اینتر 250 میلیون پوند از اوکتری کاپیتال وام دریافت کرده اما احتمالاً مجبور است برخی از بازیکنان اصلی خود را بفروشد و در این بین روملو لوکاکو نیز نامزد جدایی است.

حکیمی 22 ساله بیش از چهار سال از قراردادش در اینتر مانده و وی قرار است قبل از تصمیم گیری درباره آینده باشگاهش، با تیم ملی مراکش به میدان برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала