Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسپورت و افشای جزئیات پیشنهاد شگفت انگیز 10 ساله بارسا به مسی

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021
Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2021
عضو شوید
روزنامه اسپورت در گزارشی ویژه جزئیات پیشنهاد شگفت انگیز بارسلونا به لیون مسی را منتشر کرده که او را به مدت 10 سال در عناوین مختلف در این تیم نگه میدارد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که آینده مسی در بارسا تا کنون مشخص نیست و قراردادش با پایان این فصل در بارسا به کار خود پایان داده، بارسلونا این روزها سخت برای راضی نگه داشتن و تمدید قرارداد او در بارسا تلاش میکند.

اسپورت میگوید، بارسا به مسی پیشنهاد 10 ساله حیرت انگیزی را ارائه داده است و فقط منتظر پاسخ او است.

طبق این پیشنهاد، مسی دو سال آینده یعنی تا 2024 را در بارسا سپری خواهد کرد و دو سال بعدی یا تا تابستان 2026 برای ادامه فوتبالش به لیگ MLS راهی تیم اینترمیامی آمریکا که مالکیت دیوید بکهام است خواهد رفت.

البته مسی در این دو سالی که به لیگ آمریکا میرود، سفر بارسا است و در تصامیم مهم تیم نیز نقش خواهد داشت.

طبق این گزارش، مسی در طی 4 سالی که در بارسا و اینترمیامی بازی میکند، مبلغ حیرت انگیز 240 میلیون یورو نیز به جیب خواهد زد.

مسی 5 سال آخرش را نیز دوباره در بارسا به عنوان سفیر در این تیم کار خواهد کرد و به این ترتیب طبق قرارداد جدید، مسی تا 2031 در بارسا ماندنی میشود.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

سپورت میگوید، تمام توافقات انجام شده و تنها بحث سر دستمزد شش سال آخر لیونل مسی است که کاپیتان بارسا تا کنون در این خصوص تصمیمی نگرفته است و منتظر جواب بارسا است.

خوان لاپورتا رئیس بارسا روز گذشته به رسانه ها گفته با وجودی که تا کنون هیچ توافقی در خصوص تمدید با مسی انجام نشده، اما خوش بینی های زیادی برای ماندن او در نیوکمپ وجود دارد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала