ضربه به بزرگترین شرکت‌های نفتی جهان

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر ضربه به بزرگترین شرکت‌های نفتی جهان
ضربه به بزرگترین شرکت‌های نفتی جهان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
عضو شوید
سه شرکت نفتی بزرگ جهان این هفته در اختلافات با فعالان محیط زیست بر سر برنامه های توسعه خود شکست خوردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فایننشل تایمز، Exxon Mobil, Royal Dutch Shell و Chevron، که به عنوان سه شرکت نفتی بزرگ جهان به شمار می‌روند، این هفته در منازعات با فعالان محیط زیست در مورد برنامه توسعه خود شکست خورده اند.

کاهش سرمایه‌گذاری شرکت نفتی سعودی در امریکا، چین و هند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2020
کاهش سرمایه‌گذاری شرکت نفتی سعودی در امریکا، چین و هند

برای شیل، شکست در لاهه با سازمان محیط زیست (دوست زمین) یک ضربه بزرگ بود.روز چهارشنبه، 26 مه، دادگاه لاهه حکم داد که این شرکت موظف است 45 درصد از انتشار دی اکسید کربن خود را کاهش دهد، زیرا مسئول تغییرات آب و هوا است.
سهامداران Chevron برای اولین بار الزام مدیریت شرکت برای تعیین اهداف خاص، انتشار غیر مستقیم را با اکثریت آرا تأیید کردند، اینها فرایندهایی است که مربوط به کار شرکت است، اما مستقیماً توسط آن کنترل نمی شود. به عنوان مثال، تولید موادی که از آن استفاده می شود یا میزان تولید گازهای گلخانه ای مربوط به مواد ناخالص است.
برای Exxon Mobil، مشکل پشتیبانی سهامداران در جلسه سالانه ایده های صندوق پرچین موتور شماره 1 بود. طبق محاسبات اولیه ، حداقل دو نفر از چهار نامزد معرفی شده توسط صندوق به هیئت مدیره انتخاب شدند.
بنیاد شماره Engine No 1 میلیون دالر سهام Exxon Mobil را در اختیار دارد. این شرکت 35 میلیون دالر برای مبارزه با فعالیت های خود هزینه کرده است، اما نتیجه ای نداشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала