قیام موش ها در آسترالیا

© Photo / Pixabay/Karsten Paulickموش ها
موش ها - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2021
عضو شوید
حمله موش ها در خانۀ یکی از شهروندان ایالت نیو ساوت ولز باعث حریق گردید و خانه کاملاً سوخت.

به گزارش اسپوتنیک، News.com.au خبر داده است که خانواده از ایالت نیو ساوت ولز استرالیا که در جریان ششمین ماه از حمله جوندگان ها رنج می برد، موش ها در عدم صاحب خانه، آتش سوزی کردند و آپارتمان را به آتش کشیدند.

جنگ دو موش در مقابل چشمان گربه + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2020
کلوپ ویدیو
جنگ دو موش در مقابل چشمان گربه + ویدیو

حریق وقتی شروع شد که مالک خانه در منزل نبود. به اساس اطلاعات پولیس، علت حریق اتصال کوتاه ناشی از آسیب دیدن موش ها به سیم برق بوده است. سه کودک که در داخل خانه بودند، موفق به فرار به جاده شدند، و همسایه شان پشک آنها را از مرگ نجات داد. خانه و تمام اموالی که این خانواده در اختیار داشتند در اثر آتش سوزی کاملاً سوخت.

خانم وارد مالک خانه می گوید: "به محض ورود من، خانه کاملاً در آتش شعله ور شده بود." "افسر پولیس که آنجا بود، گفت که موش های را دید که برای فرار از آتش از پشت بام می پریدند."

جوندگان بعد از سال 2020 در شرق استرالیا تکثر کردند. حمله از نیو ساوت ولز آغاز شد، سپس موش ها به کوئینزلند و استرالیای جنوبی حمله کردند و همچنان تاکنون گسترش می یابند. آنها محصولات را از بین می برند و به خانه ها، مکاتب و شفاخانه ها نفوذ می کنند. دیلی میل می نویسد ، خسارت وارده میلیون ها دالر استرالیا تخمین زده شده است.

در ماه مارچ گزارش شد که هزاران موش به شهر اورنج ایالت نیو ساوت ولز استرالیا هجوم کردند. به گفته یکی از خانواده ها، آنها طی دو روز موفق به صید بیش از 200 موش شدند. کسی هم یک سطل پر از جوندگان مرده را نمایش داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала