Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی امباپه را ندهد؛ پلن بی هالند است

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
عضو شوید
روزنامه مارکا اسپانیا ادعا می‌کند که اگر پی اس جی حاضر به فروش امباپه نشود، رئال مادرید به سراغ هالند می رود.

به گزارش اسپوتنیک، سیمون هیوز خبرنگار حوزه لیورپول در وبسایت اتلتیک گفت که سرخ ها در حال حاضر انتقال کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی را کاملا غیرممکن می دانند.

در حقیقت کلوپ اخیرا گفته است که این باشگاه به جای خرید امباپه باید به دنبال خرید امباپه های جدید و پدیده های جوا نباشد و به همین خاطر است که بر خلاف اخبار اخیر، لیورپول را نمی توان جزء مشتریان امباپه دانست چرا که از نظر دستمزد و چه از نظر هزینه خرید تصور می کنند که توان چنین انتقالی را نخواهند داشت.

کیلیان امباپه هدف اصلی رئال مادرید برای خرید در تابستان است اما مشخص نیست که انتقالش در همین تابستان رخ می دهد یا رئال باید منتظر بماند و در سال 2022 او را در پایان قراردادش به صورت رایگان بخرد.

هر چند که مدیران رئال مادرید با توجه به پالس هایی که از جانب نزدیکان امباپه دریافت کرده اند سعی می کنند خوشبین باشند اما پی اس جی با وجود پاسخ های منفی متوالی امباپه برای تمدید، کم نمی اورد. فرانسوی ها مطمئن هستند که می توانند با دستمزدی بالاتر از پیشنهاد رئال و یک پروژه ورزشی بیشتر، امباپه را راضی به تمدید کنند.

 پاریسی ها معتقدند که می توانند کاری کنند که امباپه حس کند که در پی اس جی شانس بیشتری برای قهرمانی اروپا دارد تا رئال مادرید.

​پی اس جی فصل بدی را داشت و قهرمانی لیگ فرانسه را نیز به لیل واگذار کردند اما امباپه با 27 گل و هفت پاس گل در 31 بازی عملکرد خوبی از خود ارائه داد.

امباپه اخیرا گفته است که ترجیح می دهد در تیمی باشد که پروژه ورزشی خوبی در آن باشد و به همین خاطر است که پی اس جی می خواهد با خرید چند ستاره نظر او را حفظ کند.

امباپه فعلا به توصیه رئال گوش کرده و در مقابل تمدید با پی اس جی با وجود پیشنهادهای چرب و نرم مقاومت کرده است. حالا رئال در نظر دارد که در هفته های آینده با لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی تماس بگیرد و از آنها بپرسد که با توجه به این که فقط یک سال از قرارداد امباپه مانده و سال آینده بازیکن ازاد می شود، آیا راضی به فروش وی خواهند شد یا نه.

 در حال حاضر به نظر می رسد که با توجه به صحبت های اخیر الخلیفی، پی اس جی برنامه ای برای مذاکره ندارد. از سویی رئالی ها حس می کنند که پرداخت مبلغی در حدود 180 میلیون یورو برای بازیکنی که یک سال دیگر آزاد می شود، خیلی زیاد است.

اگر پی اس جی حاضر به مذاکره شود، رئال بعد از آن بررسی خواهد کرد که مبلغ درخواستی تیم پاریسی چقدر است و بعد از آن برای خرید این ستاره اقدام خواهند کرد.

اگر پی اس جی تن به مذاکره ندهد هم برنامه رئال مادرید مشخص است. رئال مادرید بدین ترتیب می تواند یک سال منتظر بماند و امباپه را به صورت رایگان در سال 2022 بخرد.

در این صورت رئال مبلغ 30 تا 40 میلیون یورو را در سال 2022 به عنوان پاداش انتقال به امباپه خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала