Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شمارش معکوس برای زیدان در مادرید

© REUTERS / Juan MedinaZinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
عضو شوید
در حالی‌که همه منتظر تصمیم نهایی زیدان در مورد آینده‌اش هستند، این مربی فرانسوی تا کنون از آن چیزی نگفته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ زیدان در سال 2018 و چهار روز پس از قهرمانی رئال، در آخرین روز فصل سال اعلام داشت. و دیروز هم بازیکنان از پیروزی با او مقابل ویارئال تشکری کردند.

حالا 72 ساعت آینده برای زین الدین زیدان مهم خواهد بود. این مربی فرانسوی در آخرین معاملات خود با مطبوعات (در هفت کنفرانس مطبوعاتی گذشته) - از جمله پس از پیروزی 2-1 شنبه مقابل ویارئال، سوالاتی را درباره آینده خود خلق نمود. اول او می‌خواهد رکورد مستقیم رئال مادرید را ثبت کند.

درست مثل بعد از فینال لیگ قهرمانان 2018 در کیف، که سه روز بعد با روسای باشگاه ملاقات کرد و به آنها گفت که کنار می‌رود. این در روز پنجشنبه بود، تنها چهار روز پس از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا. زیدان کسی نیست که اجازه دهد همه چیز به درازا بکشد. هفته گذشته وقتی از او درباره آینده‌اش سوال شد، گفت:  "در روزهای آینده با باشگاه صحبت خواهم کرد و خواهیم دید."

فلورنتینو پرز و زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2021
ورزش
طرح پرز برای ساخت رئال مادریدی جوان؛ پاسخ زیدان چه خواهد بود؟

مادریدی‌ها مشتاق هستند که در اسرع وقت این مسئله را بدانند، در حالی‌که آنها شرطی در اختیار دارند که زیدان می‌تواند اعلام کند که رئال را ترک کند، اما آنها مطمئناً نمی‌دانند و این مربی در مورد باشگاه فصل آینده‌اش حرف خاصی نزده است. این باشگاه سعی کرده تا زمانی‌که عنوان قهرمانی لیگ را دارد تیم را به آرامش منتقل کند و تیم را ناآرام نگذارد، اما این بدان معناست که در سال 2018 وقتی زیدان تأیید کرد که او جدا می‌شود، آنها کاملا غافلگیر شدند. این بار او هیچ جامی کسب نکرد و حالا زمان تصمیم است.

برخی از مقامات مادرید فکر می‌کنند که عدم تمایل زیدان به دادن سرنخی در مورد آینده‌اش یک استراتژی برای دیدن واکنش باشگاه است. او به خوبی می‌تواند تصور کند که باشگاه آماده است تا با مربی جدید مسیر جدیدی را آغاز کند، همانطور که برای نوعی از نوامبر تا دسامبر سال گذشته به نظر می‌رسید. تصادفی نبود که زیزو، در مصاحبه‌ای فوری با Movistar + مشتاقانه به این نکته اشاره کرد که "من یک سال از قراردادم باقی مانده است."

زمان تأمل

در حال حاضر بازیکنان همچنین منتظرند ببینند که اوضاع چگونه پیش می‌رود. زیدان این‌که به تیمش که جدا می‌شود و بعد از بازی دیروز هیچ اطلاعیه ای نداده است. او به سادگی از زحمات آنها در طول فصل تشکر کرد. حتی خانواده زیدان (همسر و چهار پسرش) و کسانی که در نزدیکی او مانند دیوید بتونی هستند، نمی دانند که او چه کار خواهد کرد. زیزو درمورد آنچه که چه می‌کند به کسی چیزی نمی‌گوید. بنابراین مادرید و فلورنتینو پرز باید منتظر بمانند تا او آماده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала