Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانچو در دو راهی تئاتررویاها - اولدترافورد

© AP Photo / Lars BaronJadon Sancho in action for Borussia Dortmund
Jadon Sancho in action for Borussia Dortmund - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
موضع جیدون سانچو در نقل و انتقالات منچستریونایتد، امید چلسی در تابستان امسال است.

به گزارش اسپوتنیک؛ اعتقاد بر این است که منچستر یونایتد مشتاق جذب جیدون سانچو در پنجره نقل و انتقالات آینده است اما ممکن است در رقابت برای وینگر جوان با چلسی روبرو شود.

منچستر یونایتد مصمم است خطاهای نقل و انتقالات سال گذشته را جبران کند و تابستان امسال سانچو را از بروسیا دورتموند به خدمت بگیرد.

این ستاره انگلیسی در پنجره تابستانی 2020 هدف اصلی یونایتد بود و حتی گفته می‌شود که در مورد شرایط شخصی خود با این باشگاه توافق کرده و فقط هزینه نقل و انتقالات بین دو باشگاه تعیین کننده است.

با این حال، یونایتد از پرداخت 108 میلیون پوند درخواست قیمت وی خودداری کرد و در عوض مجبور شد در آخرین لحظه برای خریدهای جایگزین اقدام نماید.

امسال آنها می‌خواهند کار خود را زودتر انجام دهند و انتظار می‌رود قبل از مسابقات اروپا قرارداد 80 میلیون پوندی را برای سانچو منعقد کنند.

با این حال، گزارش شده که یونایتد هنوز در حال انجام اقدامات رسمی برای جذب او نیست.

در حالی که یونایتد معتقد است سانچو یک هدف واقع بینانه است اما گفته می‌شود که این مسابقه "آزاد" است و هنوز هیچ پیشنهادی قبل از پنجره تابستان ارائه نشده است.

مایکل زورک مدیر ورزشی دورتموند قبلاً اعتراف کرده که در صورت رسیدن پیشنهاد منطقی، باشگاه سانچو را خواهد فروخت. و علی‌رغم توافق بازیکن با شرایط شخصی با یونایتد در تابستان گذشته، دور از ذهن نیست که او راهی استمفوردبریج شود. سانچو قبلا اعتراف کرده بود که به عنوان یک هوادار چلسی بزرگ شده و به طور موقت با یک انتقال در سال 2020 ارتباط داشت. با این وجود وینگر دوستانی در رختکن اولدترافورد دارد و گفته می‌شود که از زمان حضور در تیم ملی انگلیس هنوز با مارکوس راشفورد نزدیک است. هنوز هم اعتقاد بر این است که یونایتد پیشرو سانچو است و گفته می‌شود که انتقال وینگر بیش از یک بازیکن برای مُهاجم میانی را در اولویت قرار دارد.

شیاطین سرخ ارلینگ هالند را می‌خواستند اما احتمالاً تا سال آینده صبر خواهند کرد تا بند آزادی 68 میلیون پوندی وی فعال شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала