Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق فلیک با تیم ملی آلمان

© AFP 2023 / CHRISTOF STACHEHansi Flick
Hansi Flick  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
سرمربی بایرن مونیخ برای قبول هدایت مانشافت و جانشینی توخل با فدراسیون فوتبال آلمان به توافق رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که شایعاتی در مورد حضور هانسی فلیک سرمربی کنونی بایرن مونیخ روی نیمکت بارسلونا در فصل آینده مطرح شده بود، به نظر می رسد که این گمانه زنی ها را باید منتفی بدانیم چرا که این مربی آلمانی مذاکرات برای هدایت تیم ملی آلمان بعد از یورو را تایید کرده است.

اخیرا رادیو کاتالونیا مدعی شده بود که لاپورتا با فلیک تماس گرفته تا نظر وی را در مورد هدایت تیم ملی آلمان عوض کند و مربی موفق بایرن مونیخ را به نیوکمپ ببرد اما به نظر می رسد که این شایعات را نباید زیاد جدی بگیریم. فلیک فردا آخرین بازی خود را روی نیمکت بایرن مونیخ با آخرین بازی فصل بوندسلیگا مقابل آگسبورگ خواهد داشت و بعد از آن از باواریایی ها جدا می شود.

​ او کارنامه درخشانی در بایرن داشت اما اختلافات با سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی بایرن باعث شد تا جایی در آینده تیم باواریایی نداشته باشد.  فلیک در مورد شایعه حضورش در بارسلونا و پیشنهاد تیم ملی آلمان گفت:" کاملا روشن است که با فدراسیون فوتبال آلمان صحبت کرده ام. همه می دانند که چه حسی در مورد تیم ملی دارم. هنوز باید چند نکته کوچک را حل کنیم."

از سویی فلیک اعلام کرد که آلابا، بواتنگ و خاوی مارتینز مقابل آگسبورگ فیکس می شوند تا آخرین بازی خود را در پیراهن بایرن داشته باشند. مربی آلمانی گفت:" هر کدام از این سه نفر اگر آماده باشند، بازی می کنند. آنها خاطرات خوشی از دوران حضورشان در بایرن مونیخ داشته اند. من هم از مسیری که تقریبا دو سال پیش آغاز شد، لذت بردم. بخشی از یک تیم بزرگ با دستاوردهایی بی نظیر بودیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала