Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل به فکر بازنشستگی پس از یک فصل در مادرید

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر گرت بیل ستاره تاتنهام Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс
گرت بیل ستاره تاتنهام  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
عضو شوید
گرت بیل پس از بازگشت از قرارداد قرضی به رئال مادرید به بازنشستگی فکر می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ گرت بیل ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید که به فعلا به صورت قرضی در تاتنهام به سر می‌برد، قرار است پس از بازگشت به مادرید، از فوتبال بازنشسته شود.

بیل از زمان حضورش در تاتنهام برای آماده سازی خود برای یورو با ولز استفاده کرده است اما حالا ایده او این است که در رئال مادرید بازی کند و سپس از فوتبال بازنشسته شود.

وقتی رئال مادرید و گرت بیل تصمیم گرفتند به طور خلاصه از یکدیگر جدا شوند، هر دو طرف با دلایل قانع کننده‌ای این کار را انجام دادند. رئال برای کاهش هزینه‌ها، به دلیل بیماری همه گیر (دستمزد بیل 30 میلیون یورو ناخالص در سال است) و خواست بازیکن ولزی برای حضور در تیم ملی، زمان بازی به دست آورد.

بیل به اسپرز برگشت

این یک حرکت مخاطره آمیز بود زیرا مادرید گزینه‌های زیادی در حمله نداشت. این وینگر تحت فشار بود تا قبل از این‌که به رئال برود، در باشگاه سابق‌اش، به همان سطح عملکرد بالای خود برگردد. بیل از 10 بازی لیگ برتر، 10 بازی را آغاز کرده است.

شروع بازی بیل در تاتنهام با مصدومیت همراه بود و تا روز بازی 24 (فبروری) او بیش از دو بازی متوالی انجام نداد. مرد ولزی برای جلوگیری از هرگونه ترس از صدمات مکرر عضلانی، برنامه تمرینی را تنظیم کرد که به موجب آن بیش از سه روز در هفته تمرین نکرد، که یکی از آنها برای کار بهبودی استفاده شد.

وحشت از عود فقط در مرکز تمرین اسپورز ابراز نشد. این ایده که هفته‌ای سه بازی انجام می‌دهد، جذب مهاجم نمی‌شود. در حقیقت او در این فصل به ندرت سه بازی انجام داده که تیم درگیر بازی‌های میان هفته و لیگ برتر بوده است. همچنین او در سخت‌ترین بازی‌های انگلیس و جایی که قرار بود به عنوان یک رهبر ظهور کند مانند بازی با منچسترسیتی، چلسی، یونایتد یا لیورپول دیده نشده است. بهترین نمایش‌های او در برابر تیم‌های ضعیف‌تر (برایتون، برنلی، کریستال پالاس، ساوتهمپتون و شفیلد یونایتد) و تیم‌های حاضر در لیگ اروپا (ولفسبرگر و لاسک) بود.

بازنشستگی پیش از موعد برای بیل

این بازیکن 31 ساله در رختکن پنهان نکرده که قصد دارد تناسب اندام خود را به حد مجاز برساند و همیشه قهرمانی اروپا را در اولویت قرار دهد و همچنین از قصد خود برای بازگشت به رئال مادرید در تابستان امسال پنهان نکرد همانطور که این روزنامه مدعی شده، یکسال باقیمانده قراردادش را در سانتیاگو برنابئو جدید به پایان رسانده و سپس از فوتبال بازنشسته می‌شود.

بنابراین در حال حاضر، وقتی بیل در سن 33 سالگی در مادرید به سر می‌برد، ذهن بیل به یک ماجراجویی دیگر معطوف شده است. باید دید اگر گرت بیل کفش‌های خود را در سال 2022 آویزان می‌کند اما هر اتفاقی بیفتد، او ابتدا تمرکز خواهد کرد در مسابقات قهرمانی اروپا در ماه آینده در ولز حضور یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала