Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کناره‌گیری کلمبیا از میزبانی کوپا آمریکا

© AP Photo / Victor CaivanoO jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre.
O jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
عضو شوید
کوپا آمریکا در کلمبیا برگزار نخواهد شد و این بازی‌ها قرار است تنها در آرجانتین میزبانی شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ منابع نزدیک به Conmebol به رسانه مارکا گفته‌اند که کوپا آمریکا در کلمبیا برگزار نمی‌شود و آرجانتین تنها به عنوان مکان اصلی بازی‌ها در نظر خواهد گرفت و این امر تا چند ساعت دیگر رسمی می‌شود.

آنها ساعاتی پس از گزارش دریافت شده توسط روسای فدراسیون‌ها توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده، دچار تغییر شده‌اند. آن‌ها توصیف کردند که به دلیل کوید -19 و وضعیت فعلی، تضمین امنیت هیئت‌هایی که پا به این کشور می‌گذارند غیرممکن است. روزها در کلمبیا به سختی می‌گذرد و دولت محلی علاقه داشت تا همه کارها به خوبی سپری شود تا کوپا آمریکا در این کشور برگزار شود. با این حال، همه چیز برعکس شد و در صورت رسمی شدن، این کشور از برگزاری دومین تورنمنت ملی‌اش انصراف می‌دهد و این کار برای آرجانتین نیز سخت خواهد بود زیرا این کشور نیز تحت تأثیر کرونا قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала