پولیس هرات: افراد حبیب الله غوریانی یک سرباز را تیرباران کرده است/گواهان: دزد بود

© Sputnikپولیس هرات: افراد حبیب الله غوریانی یک سرباز را تیرباران کرده است
پولیس هرات: افراد حبیب الله غوریانی یک سرباز را تیرباران کرده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2021
عضو شوید
پولیس هرات از تیرباران یک سرباز پولیس از سوی افراد حبیب الله غوریانی خبر داد. 
غوریانی: برای بررسی رخداد جبرئیل باید هیات از کابل بیاید/ قتالی خودش مجرم است + ویدیو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
غوریانی: برای بررسی رخداد جبرئیل باید هیات از کابل بیاید/ قتالی خودش مجرم است + ویدیو 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، پولیس هرات تایید میکند، که افراد حبیب الله غوریانی یک سرباز پولیس را شام امروز در ناحیه سیزدهم شهر هرات تیرباران کرده اند. تاکنون علت این رویداد روشن نیست.

اما یک منبع دیگر نوشته است، که حوالی ساعت پنج و نیم بعد از ظهر مورخ ۱۴۰۰/۲/۳۰ طبق راپور های مردمی در ساحه چهارده متری پاین ایستگاه فلان کوچ ها فرد مسلح با تهدید سلاح به قصد سرقت سه چرخه سواری به انجام کارش میپردازد که توسط مردم محل محاصره میشود و در همین لحظه با حوزه مربوطه به تماس میشوند، حوضه در محل حاضر نمیشود و بلاخره مردم به دفتر حاجی ارباب حبیب الله غوریانی راپور میدهند زمانی که گارد های حاجی ارباب به محل واقعه میرسد، میخواهند فرد متهم را خلع سلاح نماید فرد دزد بالای گارد ها فیر مینماید و درگیری صورت میگیرد در نتیجه فرد متهم زخمی میشود و توسط گارد های حاجی ارباب به درمانگاه انتقال داده میشود حرف ها حاکی از آن است که این فرد منسوب پولیس نیز میباشد.

یادآوری می کنیم، که نیروهای امنیتی چندی پیش بر خانه غوریانی عملیات و چند تن از افراد حبیب الله غوریانی و افراد ملکی در این یورش جان باخته و به چندین خانه خسارت وارد شده بود، اما حبیب الله غوریانی موفق به فرار شد. 

او پس از آن، پولیس و والی هرات را متهم به یورش بر سر افراد ملکی کرده بود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала